پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام 200 نفر به اردوهای راهیان نور/ کشت گل محمدی در کیاده

سرگرد حمزه ای، فرمانده سپاه ناحیه چهاردانگه بسیج را متعلق به همه مردم دانست و گفت: حدود 200 نفر به راهیان نور اعزام شدند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از مهر، نورالله نوری راد سرپرست تبلیغات اسلامی کیاسر، با اشاره به ساخت سالن چند منظوره صالحین در روستای وری، افزود : این سالن با هزینه ای بالغ بر چهارصد میلیون برآورد شده که دو سوم این هزینه را سپاه برعهده گرفته است.

 

وي بابیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد فرهنگی گفت: این سازمان فعالیت های گسترده ای را در بعد فرهنگی و مذهبی انجام می دهد.

 

سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر به مراسم اعتکاف اشاره کرد و افزود: تاکنون 70 نفر خواهر و قریب به 30 نفر برادر که بیشتر آنها دانش آموزند در این مراسم شرکت کردند.

 

وی با اشاره به برنامه برای اوقات فراغت دانش آموزان، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی دارای 13 پایگاه طرح تابستانی است که ثبت نام از دانش آموزان نیز صورت گرفته است.

 

نوری راد به تاسیس موسسات قرانی اشاره کرد و افزود : یک موسسه مردمی زینبیه در شهر کیاسر داریم که فعالیت های قرانی وسیع را در سطح شهرانجام می دهد.

 

سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر با بیان اینکه 5 خانه قرانی در روستاها فعال هستند ، ادامه داد : خانه های قرآنی در روستاهای شاخص نیز احداث خواهد شد.

 

کشت گل محمدی در کیاده

غلامرضا فتحی ، مسئول اداره جهادکشاورزی بخش چهاردانگه از بیمه دام ، زنبورعسل و باغات سیاه ریشه خبرداد و گفت : 2 هزار هکتار برنجکاری در منطقه چهاردانگه داریم که مردم برای بیمه مزارع خود تا 31 اردیبهشت مهلت دارند.

 

وی با تاکید بر کشت گیاهان دارویی در این مناطق ، افزود : کشت گل محمدی به صورت پایلوت درروستای کیاده انجام شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.