پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام یک تیم از مازندران به مسابقات لیگ دوچرخه سواری جاده ای

0

عبدالمطلب کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام تیم دوچرخه سواری هورسان ونماینده ای از رامسر در لیگ برتر دوچرخه سواری کشور افزود: نخستین مرحله مسابقات لیگ برتر جاده باشگاه‌های کشور یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر گلپایگان اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران به نفرات اعزامی تیم دوچرخه سواری هورسان رامسر اشاره کرد وادامه داد، این تیم با ترکیب مرتضی رضوانی، محمد بهزادی، محسن رحمانی، وحید لطفی و مهدی آرمون به مربیگری کمیل بهزادی با حریفان کشوری رقابت خواهد کرد.

کریمی، ابراز امیدواری کرد، این تیم با تمرینات منظمی که درچند وقت اخیر داشته بتواند با عملکرد قابل قبول بتواند نتایج در خور شانی را درمسابقات کشوری کسب کند.

وی یادآورشد، تیم هورسان رامسر که در سال‌های ۹۷، ۹۸ در لیگ دسته یک فعالیت اش را شروع کرد، در پایان مسابقات لیگ دسته یک در رشته جاده درسال ۹۸ مقام سوم تیمی ونیز جواز حضور در لیگ برتر جاده کشور را کسب کرد.

مرحله نخست مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشوری با حضور ۸۰ رکاب زن برتر کشوری درگلپایگان استان اصفهان برگزار می‌شود.

مسابقات بخش جاده‌ای این فصل که ۱۲ تیم حضور دارند، درمسیر ۱۲۰ کیلومتری ابتدای مسیر بلوار امام رضا (ع) تا مسکن مهر گلپایگان و رشته تایم تریل انفرادی نیز در مسافت ۲۰ کیلومتر در مسیر بلوار امام رضا (ع) تا مسکن مهر گلپایگان برگزار می‌شود.

کد خبر 5018562
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.