پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام نخستین گروه زائران حج تمتع مازندران به سرزمین وحی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نخستین پرواز زائران حج تمتع سال ۱۴۰۱  مازندران با ظرفیت ۲۵۵ زائر صبح امروز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی شدند و تا روز نهم تیرماه تمامی زائران استان، در سرزمین وحی حضور خواهند داشت.

عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران در این‌باره، اظهار کرد: امسال تعداد ۱۱ کاروان به ظرفیت هزار و ۴۶۰ زائر با همراهی بیش از ۵۰ عوامل در مناسک حج حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: تمامی اقدامات از جمله انجام کامل معاینات جهت احراز استطاعت جسمی زائرین و همچنین آموزش زائران مطابق با سرفصل های ابلاغی سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در موضوعات اجرایی و نیز آموزش اعمال و مناسک انجام گردید تا زائران استان مازندران با آمادگی کامل جهت انجام مناسک حج اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: تمامی امکانات جهت استقبال از زائرین در مدینه منوره و مکه مکرمه در حوزه اسکان، تغذیه و حمل و نقل،خدمات پزشکی و درمانی و بیمه فراهم است.

 

سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز اظهار کرد: از ۶ تیر ماه به مدت سه روز پرواز حج تمتع در قالب ۶ پرواز  از فرودگاه شهدای ساری انجام می‌شود.

وی افزود: طی این پروازها یک‌هزار و ۵۲۰ زائر به همراه عوامل و کارگزاران به سفر معنوی حج تمتع اعزام خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به شروع پرواز حج تمتع تمهیدات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.