پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتماد نوشهری‌ها به پلیس ۱۱۰ افزایش یافت

0

سرهنگ قاسم محمدی روز چهارشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگاران افزود که هفت هزار و ۷۶۴ تماس از این تعداد معادل بیش از ۶۳ درصد منجر به عملیات شده است.

وی گفت : چهار هزار و ۵۹۵ تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ شهرستان هم به منظور درخواست راهنمایی از ماموران انتظامی بوده است که معیار دیگری برای اثبات افزایش اعتماد مردم به خدمتگزارانش در نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی نوشهر همچنین به شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان  ” پلیس هوشمند و امین مردم ” اشاره کرد و گفت :  اقتدار این نیرو در برقراری نظم ، امنیت و انضباط اجتماعی در جامعه  وابسته به مشارکت مردم و کمک رسانه های همگانی است و همه باید به این نیرو کمک کنند.

سرهنگ محمدی همچنین از کشف ۴۰ درصدی سرقت ها در شش ماهه امسال خبر داد و گفت : در این مدت دستگیری سارقان هم ۵۹ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی ، نیروی انتظامی شهرستان با همکاری دیگر نیروهای مردمی خصوصا بسیج و سپاه توانسته با راه اندازی گشت رضویون خصوصا در سطح روستاها در جهت کاهش ناهنجاری های اجتماعی خصوصا سرقت موفق عمل کند.

فرمانده نیروی انتظامی نوشهر همچنین به تعویض و نصب ۵۵۱ مورد پلاک در شش ماه امسال  نوشهر اشاره کرد و گفت: با این حجم تعویض پلاک در شهرستان، میزان تصادفات راهنمایی و رانندگی در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ محمدی همچنین با اشاره به بازرسی های انجام شده از اماکن صنفی شهرستان گفت : در شش ماهه امسال یک هزار و ۳۷۰ مورد بازدید از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده که از این تعداد ۱۴۷ واحد صنفی به دلیل تخلفات پلمپ شده است.

وی به ارائه خدمات واحد مشاوره به زوج های جوان در بحث طلاق اشاره کرد و گفت : در این مدت ۳۶۹ زوج های جوان به این واحد مراجعه کردند که پس از راهنمایی کارشناسان خوشبختانه ۳۱۰ مورد منجر به مصالحه شد و از تقاضای طلاق منصرف شدند.

امسال از یازدهم تا هیچدم مهر ماه به عنوان  هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری نوشهر در غرب مازندران قرار دارد.

/۱۶۰۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.