پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتبار ملی ساخت فرهنگسرای شهرداری آمل اختصاص یافت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، عزت الله یوسفیان ملا بعدازظهر امروز در افتتاح ساختمان شهرداری منطقه یک آمل با بیان اینکه امروزه در عرصه توسعه هر نوع موانعی رفع شده است، اظهار داشت: فعالیت در شورا با وجود عدم حقوق ثابتی و سابقه ای، جز خدمت به خلق الله چیزی ندارد.

وی افزود: در هر اموری اختلاف نظری وجود دارد اما دعوا در هر عرصه ای منفعتی برای یک شهرستان و استانی ندارد. یوسفیان ملا با اشاره به اینکه کارنامه جمعی مردم همیشه سالم و بدون اشتباه است، هر خدمتی از سوی شورا و شهرداری در اذهان مردم می ماند.

نماینده مردم آمل با اشاره به تعریض خیابان امام رضا(ع) عنوان کرد: این یک پروژه بزرگی است که تاکنون گام هایی برداشته شد و برای جذب اعتبار تلاش می شود تا این خیابان با اعتبار دولتی هرچه زودتر به اتمام برسد.

وی درباره شکایت ارگانی از شهردار برای موضوع زباله یادآور شد: البته شکایت در برخی از جاها توجه به قانونی در یک کشوری دارد که به اجرا در می آید اما در امر زباله باید مورد بررسی قرار گیرد و علت این شکایت را شفاف سازی شود.

یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: در اجرای ساخت فرهنگسرای شهرداری نیز بالغ بر 5 میلیارد ریال اعتبار از سوی اوراق مشارکت اختصاص می یابد.

شهردار آمل با بیان اینکه هر ساله در این شهر پروژه‌های عمرانی انجام می‌شود، عنوان مرد: اکنون در بحث ساخت کشتارگاه صنعتی مقتصات و جغرافیای آن قطعی و مشاور آن نیز تعیین شده است.

احمد سلیمانی با اشاره به اینکه عرصه پاساکش نیز تصرف شده و تسریع راه صورت و بازگشایی شده است، گفت: برای ساخت کارخانه زباله سوز نیز اسناد مناقصه به وزارت کشور ارائه و تایید شد تا شرکت آن برای ساخت و ساز ورود یابد.

وی ادامه داد: با جابجایی عرصه عمارت دو پروژه بزرگ جاده جایگزین و سد هراز از حبس آزاد و به وزارت نیرو تحویل داده می‌شود.

سلیمانی با اشاره به تعریض خیابان امام رضا(ع) بیان کرد: برای تملک و آزادسازی خیابان آن با حمایت نماینده مردم در آمل بالغ بر 84میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و اکنون هتل شاهین آن مورد تخریب و تعریض می شود.

شهردار آمل خاطرنشان کرد: این سازمان ساخت فرهنگسرای شهرداری را در دست اجرا دارد که نیاز به جذب اعتبار است تا به اتمام برساند.

رئیس شورای اسلامی آمل نیز یادآور شد: تعریض خیابان امام رضا از مهمترین آرزوها و دغدغه های مردم آمل بوده که با اجرای این پروژه بار بزرگی از تردد ترافیکی برداشته می‌شود.

محمد محمدی با بیان اینکه اکنون آسیب‌ها و مشکلات در این شهر زیاد است اما با تعامل مسئولان می‌توان به رفع آنها پرداخت، افزود: آسفالت خیابان‌ها با وجود سه برابر شدن قیر با تلاش و حمایت نماینده تاکنون تحقق یافته و بخش عمده ای از خیابان‌ها آسفالت شد.

وی ادامه داد: در امر زباله عمارت نیز می توان با جدیت به رفع آن پرداخت و با توجه به شکایت از شهردار باید از این معضل با رضایتمندی عبور کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی بسیاری از شهرداری‌های شهرهای مازندران و موضوع تعویق حقوق کارمندان شهرداری اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهر قابل تقدیر و شایسته است.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.