پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اضافه شدن ۲۴۷ بیمار جدید کرونایی در مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، درحالی چهاردهمین ماه از شیوع ویروس کرونا سپری می‌شود که نگرانی‌های کرونایی به اوج خود رسیده و آژیر قرمز کرونایی در استان به صدا در آمده است.

باتوجه به ادامه سیر و سفر های نوروزی همچنان روزهای پرتب و تاب کرونایی را پشت سر می‌گذرانیم و ادامه روزهای کرونایی موجب وخامت اوضاع خواهد شد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۰۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۲۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  ۹۱۸ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۷۵ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی بر رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی ، توجه به فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و پرهیز از نشست‌های خانوادگی تاکید کرد.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ بیمار جدید بستری و ۲۷ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۴۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۱۴۱ نفر رسید.

 /۸۶۰۳۴/ع




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.