پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اصل ماجرای تصاویری که فوتبال مازندران را تکان داد!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، اتفاقی مبهوت کننده در لیگ جوانان فوتبال مازندران همه را شوکه کرد.

۱۹ مهر در دیدار تیم‌های چالوس و ساری در زمین تیم چالوس، یکی از همراهان تیم ساری که البته مسئولیتی در این تیم ندارد، پس از شکست این تیم با چاقو به برخی عوامل تیم میزبان حمله‌ور شد ویدیویی درگیری در فضای مجازی منتشر شده است و در اختیار ایسنا هم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا،این اتفاق  آنهم در ورزشگاه و در رده سنی جوانان، این سوال را به ذهن متنبادر می‌سازد که چطور یک فرد خطرناک می‌تواند اینگونه با سلاح سرد وارد فضای ورزشی شود و درگیری ایجاد کند؟

در تصویر منتشر شده مردی را مشاهده می‌کنیم که در حال حمله‌ور شدن به خانومی است و قصد دارد با چاقو به آنها حمله کند. اما واقعا ماجرای این داستان چه بود و درگیری از کجا شروع شد!؟

روح الله اسماعیلی مدیر و سرمربی تیم پیروزی شمال ساری در خصوص حواشی ایجاد شده در دفاع حقوقی از تیم خودش اظهار کرد: یکی از مربیان تیم ما که دراین بازی محروم بود روی سکوی تماشاگران نشسته بود و از روی سکو تیم را هدایت و مربیگری می‌کرد.

اصل ماجرای تصاویری که فوتبال مازندران را تکان داد!

وی ادامه داد: اما این موضوع گویا باب میل چالوسی‌ها نبود و آنها که خانوادگی روی سکوها نشسته بودند با دستور یک شخص که گویا لیدر تماشاگران بود، شروع به فحاشی و گیر دادن به مربی تیم ما کردند و این داستان تا پایان بازی ادامه داشت اما مربی ما هیچ واکنشی نسبت به فحاشی‌ها و بی احترامی‌ها نداشت.

اسماعیلی افزود: در جمع هواداران، چند تن از خانواده‌های بازیکنان ما نیز حضور داشتند و الفاظ رکیک سبب شد تا تنش بیشتر شود. اما مربی را از جمع هواداران خارج کردیم و به جای دیگری بردیم. ما در انتها بازی را باختیم و داخل زمین هیچ اتفاقی نیفتاد و دو تیم و اعضای کادر فنی با هم به خیروخوشی دست و روبوسی کردند و هیچ مشکلی نداشتیم.

مدیر تیم پیروزی شمال ساری گفت: اما وقتی ما قصد داشتیم ورزشگاه را ترک کنیم در نزدیکی خروجی ورزشگاه هواداران تیم چالوسی به ما و خانواده بازیکنان ما باز هم فحاشی کردند. در جمع ما مادر یک شهید هم حضور داشت و خانواده یکی از بازیکنان ما بود و این بازی افتخار دادند و در جمع بچه‌های ما حاضر بودند. هواداران چالوسی در حین خروج ما، خواهر یکی از بازیکنان ما را مورد ضرب و شتم قرار داده که این اتفاق توسط یک مرد صورت گرفت.

با پرت کردن خواهر بازیکن ما به وی حمله‌ور شدند و چندین بار او را زدند؛ همین موضوع باعث شد، پدر این دختر برای دفاع از وی وارد ماجرا شد. این حق مسلم یک پدر هست که از دختر خودش دفاع کند! اگر برای شما چنین اتفاقی می‌افتاد او را رها می‌کردید، کتک بخورد!؟

اصل ماجرای تصاویری که فوتبال مازندران را تکان داد!

اسماعیلی با بیان اینکه گزارش بازی در هیات فوتبال مازندران موجود است که داخل مستطیل سبز هیچ اتفاقی نیفتاده بود، اظهار کرد: سال گذشته هم درست همین اتفاق برای تیم ما افتاده بود و کسی پیگیر نشد. وقتی موضوعات این چنینی پیگیری نمی‌شود؛ همین اتفاق بارها تکرارخواهد شد. سال گذشته در بازی تیم ما و گلوگاه با هم رقابت داشتند که برنده این رقابت ما بودیم و تیم رقیب در زمین ما، بازیکنان و عوامل تیم را کتک زدند و رفتند؛ و کسی هیچ حرفی نزد!

مدیر تیم پیروزی شمال، با بیان اینکه خودمان هم از دیدن چنین صحنه‌هایی دلخور و ناراحت هستیم، گفت: امیدواریم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم ولی انصافا اگر برای خانواده شما در ورزشگاه چنین اتفاقی می‌افتاد و همسر و دختر شما را زیر مشت و لگد قرار می‌دادند به آنها صندلی پرت می‌کردند، شما سکوت می‌کردید!؟ خواهش دارم از رسانه‌ها که بجای پخش یک تیکه از ماجرا، به کل ماجرا بپردازند تا ناعادلانه مورد هجمه قرار نگیریم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.