پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اشتغال قهرمانان ورزشی با استفاده از مشوق‌ها قانونی فراهم شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ورزشکاران مازندرانی در سطح جهانیو ملی افتخار آفرین هستند، گفت: لازم است با استفاده از مشوق‌های قانونی زمینه اشتغال ورزشکاران فراهم شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز ۲۷ مهر در نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران با توصیه به تقوای الهی، اظهار کرد: نشانه تقوا اخلاص است و انسان با تقوا عمل و وجودش خالص است.

وی با تاکید براینکه نزولات آسمانی را باید قدر دانست و در جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی بکوشیم، افزود: مسئولان آب منطقه‌ای باید در سیراب کردن تالاب‌ها، اب‌بندان‌ها و سدها اقدام کنند.

امام جمعه ساری خطاب به مسئولان جهاد کشاورزی و شرکت غله استان، در خرید محصولات کشاورزی از جمله دانه‌های روغنی و سویا تاکید کرد و گفت: برخی از کشاوران اعلام کرده‌اند که برداشت دانه‌های روغنی شروع شده لازم است، بازار این محصول توسط مسئولان رونق یابد.

این مسئول با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی، تصریح کرد: در عرصه ورزش مازندرانی‌ها در سطح جهانی و ملی افتخار آفرین هستند.

آیت الله لائینی از افتخارآفرینی تکواندوکاران مازندرانی در کره جنوبی که قهرمان جهانی را کسب کرده‌اند، یادآور شد: لازم است با استفاده از مشوق‌های قانونی زمینه اشتغال ورزشکاران فراهم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سازمان ملل در سال ۱۹۴۵ تاسیس شد با این هدف که حافظ امنیت باشد، خاطرنشان کرد: رژیم جعلی اسرائیل ۳ سال بعد از تاسیس سازمان ملل تشکیل شد که این بزرگترین خیانت تاریخ است.

این مسئول رژیم غاصب صهیونیست را اشغال‌گر سرزمین فلسطین دانست و ادامه داد: جبهه مقاومت سعی می‌کند به غیر نظامی‌ها آسیب نرسد. اما اخیرا کارد به استخوان رسیده و پاسخ رژیم صهیونیست را خواهد داد.

آیت الله محمدی لائینی افزود: جنایاتی توسط رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه انجام شده است که بنا به اعترافات خودشان کوره آدم سوزی ایجاد کرده‌ و در حمله هوایی به یک بیمارستان؛ تعداد زیادی زنده زنده سوخته‌اند.

وی اظهار کرد: امروز دنیا به فرمایش امام رسیده‌ که رژیم غاصب صهیونیست غده سرطانی است و باید از روی زمین محو شود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.