پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اسکان منافقین در خاک عراق یک ترفند آمریکایی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نمازجمعه ساری با محکوم کردن تهمت های ناروای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حمایت از تروریست ها و نقض حقوق بشتر توسط جمهوری اسلامی ایران، تهمتی ناراوا از سوی آمریکا است تا اعمال ننگینش را سرپوش گذارد.

وی با عنوان اینکه هیچگاه جنایات آمریکا و همدستانش نباید از حافظه مردم ایران حذف شود تصریح کرد: ملت آمریکا نیز باید با حذف ترامپ از عرصه سیاست، تاریخ سرزمینشان را از دست این ملعون نجات دهند.

وی با اظهار اینکه شهروندان و ملت بزرگ ایران نباید دچار فریب مظلوم نمایی شیطان بزرگ شوند یادآور شد: آمریکا همواره درصدد دسیسه چینی علیه ملت و نظام اسلامی ایرانی است و آمریکا و اسرائیل دشمن درجه یک امت اسلامی محسوب می شوند.

امام جمعه ساری، با تاکید براینکه هیچ عاملی جز ناامیدی و جدایی ملت از نظام اسلامی نمی تواند خدشه ای به کشور وارد کند افزود: باید نعمت آزادی و امنیت کشورمان را قدر بدانیم و این موهبت مدیون مبارزات و جان فشانی هایی شهدایی از جنس نواب صفوی ها است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت در پیش بودن جشن های پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مطمئنا آمریکا و همدستانش درصدد نیرنگ تازه ای برای انقلاب و نظام اسلامی هستند ولی تجربه نشان داده که مردم ایران بصیر و هوشیار هستند و توطئه های دشمنان با ولایتمداری و بصیرت مردم به شکست خواهد انجامید.

امام جمعه ساری، اسکان منافقین در خاک عراق را ترفندی از سوی آمریکا و ترامپ برشمرد و افزود: ملت ایران برابر این توطئه و ترفند با توکل به خدا و تبعیت از رهبری ایستادگی و مقاومت می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.