پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اسکان مسافران کرونایی در تنکابن صحت ندارد

0

خبر پذیرش مسافران قمی طی روز گذشته در فضای مجازی منطقه پخش شده است که در این خبر اشاره شده که جمع زیادی از مسافران قمی با چند دستگاه اتوبوس در این مجمع اسکان یافتند و در حال خرید در مغازه های شهر تنکابن دیده شده است.

علی سپاسگزار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اساس دستور العمل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، مجموعه آموزشی رشد تنکابن از پنجم اسفند جهت پیشگری و مقابله با کرونا تعطیل اعلام شده است.

وی اظهار داشت : در حال حاضر تمامی  فعالیت های این مجتمع از قبیل مجموعه ورزشی ، رستوران و واحد های اقامتی تعطیل بوده و هیچگونه پذیرش مهمانی صورت نمی گیرد.

سپاسگزار با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر اسکان مسافران کرونایی در این مجتمع ، خاطر نشان کرد : این شایعات را به شدت تکذیب می کنم و باید با کسانی که به دنبال ایجاد التهاب در جامعه هستند برخورد شود.

وی یادآور شد: از انجایی که این مجتمع خودگردان است و در حال حاضر هیچگونه درآمد زایی ندارد بنابراین کارکنان شاغل در این مجموعه را به مرخصی فرستادیم و پس از بازگشایی مجدد دوباره به سر کار خود باز خواهند گشت.

فرماندار ویژه تنکابن نیز انتشار خبر اسکان مسافران کرونایی در این شهرستان را کذب محض دانست و افزود : افرادی که اینگونه خبرها را منتشر می کنند خیر خواه مردم نیستند و تلاش دارند تا در فضای کنونی جامعه رعب و وحشت ایجاد کنند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

سید امیر حسینی جو از مردم خواست خبرهای مربوط به بیماری کرونا را از منابع موثق دریافت کنند و به شایعات توجه نکنند.

تنکابن نخستین منطقه در مازندران بود که برای کرونا قربانی داد ولی مشخص شد که فرد فوت شده مسافر تهرانی بود که به ویلایش در این شهرستان آمده بود.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا شب گذشته تعداد بیماران مشکوک به کرونا در استان به ۲۰۰ نفر رسید ، نمونه ۷۲ نفر بیمار هم در ابتلا به کرونا مثبت اعلام شد و ۱۱ نفر هم تاکنون جان باختنند.

تاکنون ۱۳۰ نفر از افرادی مبتلا به کرونا در استان پس از درمان از بیمارستان ها و مراکز درمانی ترخیص شدند.

نخستین مورد مشکوک به کرونا در مازندران چهارشنبه ۳۰ بهمن مشاهده شده است.

شهرستان ۱۶۶ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.