پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اسفندیار: آسیب‌دیدگی‌ جزئی بدنم بهبود یافته است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، امیرحسین اسفندیار شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با بازی نکردن او در سه هفته‌ ابتدایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در هنگام تمرینات پیش فصل متاسفانه مچ پایم پیچ خورد و در واقع در هنگام فرود از پرش یکی از بازیکنان زیر پایم بود و و این امر باعث پیچ خوردگی مچ پای راستم شد.

وی افزود: حدود یک ماه است که به استراحت کردم البته در هفته‌ سوم برابر فولاد سیرجان شرایط بازی کردن داشتم اما به صلاح‌دید کادر فنی این هفته‌ را نیز استراحت کردم و اگر در هفته‌های بعدی سرمربیان به بنده اعتماد کنند می‌توانم به زمین بروم.

ارزشمندترین بازیکن رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان درباره حواشی پیش آمده بین او و سرمربی تیم‌ ‌ملی و این که آیا پس از یک وقفه باز هم برای پوشیدن پیراهن تیم‌ ‌ملی تلاش می‌کند، پاسخ داد: بنده از ابتدا با کسی مشکلی نداشتم. مطمئن باشید فردی در تیم‌ ‌ملی با کس خاصی مشکلی ندارد و بازیکنان همگی سرباز تیم‌ ‌ملی هستیم و هر زمانی که مرا را دعوت کنند، تلاش می‌کنم تا بالاترین سطح از آمادگی‌ را در زمین به نمایش بگذارم و هر موقع که ما را نخواهند پس از یک قدرانی به خانه‌هایمان بازمی‌گردیم.

اسفندیار، درباره هدف تیم پیکان در فصل جاری لیگ برتر والیبال، گفت‌: از ابتدای فصل نمی‌توان گفت‌ که قطعا روی سکو خواهیم ایستاد چرا که بازی‌های اصلی از نیم فصل دوم شروع می‌شود و تیم‌ها پس از نیم فصل به شرایط ایده‌آل خود می‌رسند.

وی یادآور شد: نخستین هدف پیکان در این فصل این است که در ابتدا در ردیف هفت تیم مرحله پلی‌آف باشیم و سپس بر حسب شرایط ببینیم چه اتفاقی صورت می‌گیرد.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.