پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استمداد از دادستان برای برخورد با گران‌فروشان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس حجت‌الاسلام احمد جباری در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد شدید از گرانی و کاهش توان خرید مردم اظهار کرد: تحریم به تنهایی عامل گرانی نیست، یکی از عوامل،نفود و رسوخ بانک‌های مافیا در بازار و اقتصاد کشور است که در هر شرایطی به منافع خودشان فکر می‌کند.

جباری افزود: عوامل متعددی از جمله تحریم‌ها و کرونا در گرانی‌های دخیل هستند اما باید دانست عدم هماهنگی بین مسؤولان و دستگاه‌های نظارتی ارتباطی با این عوامل ندارد که پراید و افزایش ۳۰ میلیون تومان پراید در یک هفته و همچنین و افزایش ناگهانی قیمت مرغ به کیلویی ۲۰ هزار تومان، ناشی از ناهماهنگی بین دستگاه‌ها و عدم نظارت قیمت‌گذاری‌ها است و هیچ ربطی به تحریم آمریکا و کرونا ندارد و مردم حق دارند به مسؤولان شک کنند.

جباری با اشاره به عوامل متعدد از جمله تحریم و کرونا بر گرانی، عنوان کرد: آنچه مردم از مسؤولان توقع دارند نظارت درست با حضور بازرسان است.

وی همچنین از دادستان جهت برخورد با عاملان درخواست کرد و گفت: هر کس در این حوزه به مردم ضربه بزند باید بدون مماشات و تعارف در چهارچوب قانون با آنها برخورد شود.

امام جمعه چالوس با اشاره به ترور رهبر عظیم‌الشان که ناکام ماند، تا فاجعه ۷ تیر و شهادت شهید بهشتی  و ۷۲ نفر  از خادمان ملت و ترور ناجوانمردانه گفت: شاید این اتفاق در هر کشور و نظامی رخ می‌داد ارکان آن نظام فرو می‌ریخت اما نظام و مردم کشور ما با اندیشه، مستحکم و متکی به عنایت الهی بوده و وابستگی به هیچ کشوری نداشتند.

وی به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: قوه قضائیه به دلیل مبارزه با فساد اقتصادی روحیه امید را در همه اقشار جامعه بالا برده و امیدواریم این همت همچنان ادامه داشته باشد.

 /۳۱۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.