پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقرار جوی نسبتا پایدار در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خبر داد؛

روزهای شنبه ۲۵ و یک‏‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه امسال شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری به‌ویژه در بعدازظهر با افزایش ابر در نواحی غربی و ارتفاعات با رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، احمد اسدی امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از بعدازظهربا افزایش ابر به‌ویژه در ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد در آسمان مازندران بودیم.

وی افزود: روزهای شنبه ۲۵ و یک‏‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه امسال شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری به‌ویژه در بعدازظهر با افزایش ابر در نواحی غربی و ارتفاعات با رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: طی این مدت  مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اشاره به هوایی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم، بیان کرد: روز سه‌شنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و وزش باد گرم و از اواخر وقت با افزایش ابر، وزش باد (گاهی نسبتا شدید) و در ارتفاعات و غرب استان با رگبارباران و احتمال رعدوبرق هستیم‌.

وی یادآور شد: روز چهار‏شنبه نیز شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با کاهش دما و در بعضی ساعات با رگبار باران و وزش باد و از اواخر روز با کاهش ناپایداری و ابر شاهد هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.