پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقبال گرم ساروی‌ها از نائب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو / بیابانی: المپیک بعدی طلایی می‌شوم !

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| بعد از افتخارآفرینی ورزشکار مازندرانی در مسابقات پارالمپیک، مراسم استقبال از رمضان بیابانی نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته تیروکمان در میدان امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.

نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت فینال دشوار بود؛ انصافا حریف چینی بهتر از من عمل کرد و من نیز شاید چون از نظر فکری به‌دلیل رسیدن به فینال به آرامش رسیده بودم نتوانستم مثل رقابت‌های قبل فینال ظاهر شوم.

بیابانی افزود: خیلی خوشحالم که دل میلیون‌ها هموطن را با به‌دست آوردن مدال نقره این مسابقات خوشنود کردم.

وی ادامه داد: اگر خدا بخواهد در پارالمپیک ۲۰۲۴ برای کسب مدال طلا به میدان خواهم رفت.

وی با تقدیم مدالش به توانخواه‌های کشور، رهبری و مردم ایران از همه مسؤولان فدراسیون تیروکمان، جانبازان و کمیته پارالمپیک تشکر کرد.

رمضان بیابانی پس از شکست دادن حریف بلژیکی در دور سوم، در مرحله یک چهارم نهایی در شروع مسابقه پنج امتیاز از حریف روس خود عقب افتاده بود که با سخت کوشی مثال‌زدنی پس از تساوی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۳ در تیر طلایی با کسب امتیاز ۱۰ راهی نیمه نهایی شد.

در مرحله نیمه نهایی حریف چینی را با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۴ شکست داد تا با صعود به فینال تاریخ‌ساز شود.

در فینال بیابانی نتیجه را در رقابتی سخت و نزدیک به حریف قدرتمند چینی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۳ واگذار کرد تا به مدل ارزشمند نقره، رقابت‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ برسد.

عکس از سلاله محمدی

 /۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.