پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقبال باشکوه مردم مازندران از آلاله مدافع حرم

0

 به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهرام سبک ملک جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا عصر شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علیرضا بریری در شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی، با بیان اینکه شهید بریری همراه ۱۵ شهید دیگر، در عملیات خان طومان در دو مرحله تقدیم انقلاب اسلامی و حرم شده‌اند، افزود: ۶ شهید تاکنون تشییع شده و این شهید هفتمین شهیدی است که بعد از حدود سی ماه به آغوش گرم مردم مازندران و خانواده‌اش بازگشت.

 جانشین  فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، با بیان اینکه مراسم وداع استانی امشب در حسینیه عاشقان کربلا برگزار می‌شود، افزود: فردا شب نیز وداع در شهرستان بابلسر بوده و در روز دوشنبه، پیکر ایشان تشییع و در جوار امام زاده ابراهیم بابلسر به خاک سپرده خواهد شد.

وی حضور مردم در این مراسم را حماسی عنوان کرد و آن را پیامی برای دشمن دانست مبنی بر اینکه همه مردم مازندران و ایران از آرمان‌های خود دست نمی‌کشیم و همیشه در صحنه هستیم و علی رغم اختلاف سلیقه در سیاست کشور اما در دشمن‌ستیزی نمونه‌ایم و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده هستیم.

وی همچنین این حضور را پیامی به مسئولان در ادامه راه شهدا و خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: رزمندگان مازندرانی در ماموریت‌های سخت نام‌نویسی می‌کنند و اشتیاق مردم برای رفتن به سوریه و دفاع حرم زیاد است و در این مراسم هم افراد بسیاری به ما گفته‌اند که شما اجازه ندادید ما به سوریه برویم.

سبک ملک با بیان اینکه ما برای نابودی دشمنان لحظه‌ای کوتاه نمی‌آییم و فشار اقتصادی را تحمل می‌کنیم، گفت: مسئولان نیز راهکار خوبی برای برون‌رفت از این امر پیدا خواهند کرد تا دشمن آرزوهای شوم خود را به گور ببرد.

شهید علیرضا بریری به همراه ۱۵ شهید دیگر در دو مرحله عملیات خان طومان به شهادت رسیدند.

مازندران ۴۰ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.