پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقبال از دختر طلایی جویباری در رقابت‌های جهانی تکواندو

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، مردم ورزش دوست جویبار، پیش  از ظهر امروز زهرا شیدایی تکواندوکار جویباری پس از کسب نشان طلا در مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان جهانی مورد استقبال گرم مردم ورزش دوست شهرستان قهرمان‌پرور جویبار قرار گرفت. 

زهرا شیدایی تکواندوکار جویباری بعد از آن‌که به‌دلیل مصدومیت، مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داده بود،   آماده برای کسب مدال جهانی به ریاض آمده بود.

این قهرمان در مرحله نخست، النا میرونیوک از روسیه صاحب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی اروپا را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی رفت.

شیدایی در این مرحله، نیکیتا گلاسنویچ از کرواسی و دارنده مدال برنز جهان را در راند طلایی شکست داد و توانست به یک چهارم نهایی صعود کند؛ در یک چهارم نهایی، کریویچنکو روس‌تبار حریف پدیده ۲۲ ساله تکواندو ایران ایران نشد تا مدال زهرا شیدایی در این تورنمنت مسجل شود؛ اما وی راضی به مدال برنز نبود و در مرحله نیمه نهایی آلیا پاول از انگلیس را با حساب ۱۷ بر ۹ شکست داد تا به فینال برود و در یک‌قدمی مدال قهرمانی جهان قرار بگیرد.

زهرا شیدایی مارگاریتا بلیزنیاکوا از روسیه را در راند طلایی شکست داد تا با شایستگی عنوان قهرمانی مسابقات تکواندو آزاد جهانی ریاض را به دست آورد.

 /۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.