پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استفاده از نخبگان در مازندران رونق نگرفته است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس بنیاد نخبگان مازندران از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در رویداد ملی «گفتاورد» نخبگان دعوت کرد و گفت: استفاده از نخبگان در مازندران رونق نگرفته است.

محمد آزادبخت امروز در جمع شرکت‌های دانش بنیان در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به اینکه فردی که به عنوان دانشجوی برتر کنکور معرفی می‌شود پس از جذب از سوی شرکت موظف به انجام کار می‌شود، اظهار کرد: دانشجوی استخدام شده یک روز در هفته باید در شرکت کار کند و دانشگاه هم حمایت لازم را به عمل آورد.

آزادبخت با بیان اینکه نخستین رویداد ملی گفتاورد نخبگان در حال برگزاری است، گفت: این رویداد در راستای اجرای شعار سال و مشارکت‌دهی مردم در امور با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» به مرحله اجرا گذاشته است و از ایده‌های مردمی استقبال و حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد ملی در محورهای مالی و پولی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت حکمرانی و سیاست برگزار می‌شود، افزود: تمامی اقشار مردم از جمله نیروی انسانی شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند ایده‌های خود را در این رویداد ثبت کنند.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران با بیان اینکه افراد و گروه‌های مختلف شرکت کننده در رویداد در مراحل مختلف ارزیابی و در هر مرحله نیز هدایایی برای  شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است.

آزاد بخت از علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد دعوت کرد تا ایده‌های خود را تا تاریخ ۲۸ خرداد به آدرس اینترنتی bmn.ir ارسال کنند.

وی افزود: ایده‌هایی که به مراحل نهایی برسند مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند و برای پیاده‌سازی این ایده نیز ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده می‌شود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.