پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عرصه های محرومیت زدایی باید با نگاه ویژه ای اتفاق بیفتد

استفاده از ظرفیت های جامعه ی محلی و گروه های جهادی یکی از اصلی ترین فعالیت های محرومیت زدایی و خدمات رسانی های حداکثری به مناطق محروم باید باشد.

0

استفاده از ظرفیت های جامعه ی محلی و گروه های جهادی یکی از اصلی ترین فعالیت های محرومیت زدایی و خدمات رسانی های حداکثری به مناطق محروم باید باشد.
به گزارش خبرنگار جهادی پابگاه خبری چهاردانگه، عادل الندانی مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حاشیه بازدید از روند احداث مدرسه ی روستای پشرت به خبرنگار ما گفت: عرصه های محرومیت زدایی باید با نگاه ویژه ای اتفاق بیفتد و این خود مستلزم استفاده از همه ی ظرفیت های موجود می باشد.
وی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت های جامعه ی محلی و گروه های جهادی یکی از اصلی ترین فعالیت های محرومیت زدایی و خدمات رسانی های حداکثری به مناطق محروم باید باشد و این قرارگاه تمام توان خود را در این راستا به کار خواهد بست تا مشکلات مختلف در حوزه های مختلف را برنامه ریزی و به مرحله ی اجرا درآورد.
الندانی همچنین ادامه داد: گروه های جهادی تخصصی در هر عرصه ای می توانند با یک کار تیمی و جهادی و تکاملی به اهداف غایی خود که رفع محرومیت و برداشتن چالش مشکلات پیش رو است، برسد در همین راستا نیز این قرارگاه با بسیج جامعه ی محلی روستای پشرت و گروه جهادی صاحب الامر (عج) روند احداث دبستان دوکلاسه ی پشرت را سرعت بخشید.
مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا ضمن قدردانی از خیِّر مدرسه ساز، مجمع خیرین مدرسه ساز استان، سازمان بسیج دانشجویی استان، اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه، مسئولین روستای پشرت، و شهرداری و شورای شهر کیاسر که کمک های شایانی به این مجموعه در احداث انجام میدهند، اظهار داشت: همگام سازی و ایجاد وحدت روّیه بین یک جامعه ی محلی و در مرحله ی بعد استفاده از همه ی توانمندی ها و ظرفیت های جامعه ی محلی می تواند به پیشبرد فعالیت های جهادی در روستاها کمک های شایانی کند.
الندانی در پایان نیز با اشاره به موضوع گروه های جهادی و نقش به سزایی که در جامعه ی کنونی وعلی الخصوص در مناطق محروم ایفا میکنند، اظهار داشت: قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از هر ظرفیت بالفعل و بالقوه ای در سطوح مختلف استان برای خدمات رسانی های حداکثری و فعالیت های محرومیت زدایی و کمک به مناطق محروم در راستای زدودن چهره ی فقر و محرومیت از محروم ترین نقاط استان استفاده خواهد کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.