پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استفاده از توانمندی‌های چهاردانگه برای از بین بردن فقر

امام جمعه کیاسر با اشاره به فقر پنهان و آشکاری که در این منطقه وجود دارد، گفت: برای رفع مشکل منطقه در حد توان از توانمندی‌های منطقه باید بکارگیری شود.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از  خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام یوسف‌علی تیموری صبح امروز در مراسم افتتاحیه موسسه خیریه خیمه‌گاه اهل بیت منطقه چهاردانگه با تبریک ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: ایجاد این موسسه خیریه همزمان با تولد امام حسن مجتبی(ع) را باید به فال نیک گرفت.

 

وی خواستار همراهی و همکاری بانوان منطقه برای فعالیت گسترده‌تر این موسسه در منطقه چهاردانگه مازندران شد و گفت: همه افراد با نفوذ منطقه برای شکل‌گیری کامل این موسسه پیشگام شوند.

 

امام جمعه شهر کیاسر با اشاره به فقر پنهان و آشکاری که در این منطقه وجود دارد، تاکید کرد: برای رفع مشکل منطقه در حد توان از توانمندی‌های منطقه باید بکارگیری شود.

 

وی با اشاره به حمایت‌های معنوی که از این خیر انجام  شد، افزود: در تریبون نمازجمعه نیز خواستار همراهی و همکاری مردم کیاسر و افراد خیر برای شکل‌گیری این موسسه شدم و در حال حاضر نیز در حد توان خویش برای کمک به موسسه تلاش می‌کنم.

 

تیموری با اشاره به همکاری کمیته امداد برای ایجاد بخش نیکوکاری در این موسسه گفت: مسئولان مرتبط با این موسسه به ویژه کمیته امداد در ابتدای فعالیت این موسسه اقدام اثر گذاری برای رفع محرومیت برداشته است.

 

این مسئول ادامه داد: کمک به محروم و حمایت از محرومان به عنوان دغدغه ویژه ائمه اطهار بود و ما به عنوان مریدان ائمه نیز باید در این امر حداقل در پشت‌سر ائمه معصوم حرکت کنیم.

 

امام جمعه کیاسر خاطرنشان کرد: افرادی با نفوذ و خیری در منطقه چهاردانگه وجود دارند و با ایجاد این موسسه و برقراری ارتباط موثر زمینه کاهش فقر در چهاردانگه فراهم شود.

 

وی تاکید کرد: برای رفع محرومیت در کیاسر و مناطق وابسته به آن نیاز به همت و تفکر جمعی است که این اراده باید در غالب حمایت از موسسه خیریه خیمه‌گاه اهل بیت شکل گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.