پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار: پسماند اکنون جزئی از دکور مازندران شده است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محمد اسلامی در مراسم روز شوراها اظهار کرد: شورا یک نماد موثر از دموکراسی و نظام‌ مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بلوغ دموکراسی و بلوغ سیاسی در قدرت آفرینی و توان گفت و گو و تفاهم است.

استاندار مازندران تصریح کرد : هرچقدر قدرت گفت و گو را بتوان در بین خود گسترش داد،برآیند اقدام در این راستا کارآمدتر می شود.

اسلامی یادآور شد: در شوراها بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت هستیم‌ و لازمه این کار ایثار است، یعنی باید منافع مردم را در وهله اول در نظر گرفت‌.

وی گفت: نزدیک یک دهه بحث مدیریت یکپارچه شهری در دست اقدام قرار گرفته ولی به دلیل تفکرات متفاوتی که در دولت‌های مختلف وجود دارد تا به امروز به درازا کشیده است.‌

استاندار مازندران تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم معلول یک سری‌ عدم تصمیم گیری ها در گذشته است‌.

وی افزود: آلایندگی در محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، شرایطی که در ساخت و سازهای بی رویه اتفاق افتاده هزینه‌هایی را بوجود آورده است که توان مالی را فرسایش می‌دهد.

استاندار مازندران گفت: چندین سال است که پسماند را دفع نمی‌کنیم، پسماند اکنون جزئی از دکور استان مازندران شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: بخاطر عدم توجه به ناوگان فرسوده شهری  هوای استان پاکی لازم را ندارد، برای حفظ هوای سالم  باید به زیرساخت‌های حمل و نقل در مازندران توجه شود.

استاندار مازندران‌ تصریح کرد: باید برای سیستم حمل و نقل پیشرفته سرمایه‌گذاری کرده‌ و حمل و نقل سریع را در استان پیش‌بینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کسب و کار، سکونت و رفاه اجتماعی در جامعه شهری و روستایی ما نیازمند برنامه‌هایی است که به صورت واقعی و متناسب با فرهنگ بومی هر منطقه بتواند در دستور کار قرار گیرد.

اسلامی افزود: شوراها به عنوان برگزیدگان مردم باید بتوانند در سال۹۷با بهینه سازی فرآیندها و با کاهش هزینه ها، راندمان کارآمدی مدیریت شهری را افزایش دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.