پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران: 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری زیربنایی در استان انجام شده است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد اسلامی امروز در جمع نمازگزاران مرکز مازندران در مصلای جمعه ساری با گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه اخلاق و بزرگمردی بوده و همواره خادم مردم بوده و الگو مسئولان بودند.

وی افزود: پیروان واقعی انقلاب را باید در هفته دولت به عنوان الگوهای واقعی خود مورد بازبینی و شناخت قرار دهیم و خود را با راه شهدا تطبیق دهیم و اخلاق، رفتار و کردار خود را تطبیق دهیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه استکبار در برهه کنونی و چهلمین سال انقلاب تخریب جمهوری اسلامی ایران را برنامه‌ریزی کرده است، تصریح کرد: آمریکا دنبال ناکارآمد جلوه دادن ایران اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است.

اسلامی با بیان اینکه اساس هدف دشمن زدودن ارزش‌ها و باورهای دینی ملت ایران است، افزود: درگیری استکبار جهانی با قانون اساسی ایران بوده و درگیری مبنایی با این کشور دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت در 5 سال گذشته حدود ده هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری زیرساختی در مازندران انجام داده است، افزود: روند امور در مازندران در حوزه‌های عمرانی وز یربنایی تقویت شده است.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به مناطق محروم و کوهستانی استان با هزار میلیارد تومان اعتبار در سالهای دولت تدبیر و امید صورت گرفته است، تصریح کرد: 545 پروژه زیرساختی و عمرانی همزمان با هفته دولت امسال در مازندران افتتاح خواهد شد.

اسلامی با بیان اینکه 170 میلیارد تومان برای اشتغالزایی به مردم در سال 97 تخصیص یافته است، افزود: دولت به اندازه کافی کوچک شده ودیگر اشتغال در ادارات صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته مرکبات مازندران سال گذشته موفق شد تا میزان صادرات مرکبات را با 4 برابر افزایش به 24 هزار تن برساند، تصریح کرد: بخش خصوصی کارآمد باید در حوزه اقتصادی فعال تر شود.

 / ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.