پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران وظایف منطقه‌ای برای معاونانش تعریف کرد

0

احمد حسین زادگان روز پنجشنبه احکام معاونانش را به عنوان معاون معین این سه منطقه صادر کرد و یک نسخه از آن را در اختیار رسانه ها قرار دارد.

استانداری مازندران دارای سه معاونت ” سیاسی ، امنیتی و اجتماعی ” ، ” هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع ” و ” هماهنگی امور عمرانی “است .

استاندار مازندران هدف از تعیین معاون معین برای مناطق سه گانه استان را ” تسهیل در پیگیری امور مربوط به برنامه های توسعه‌ای و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم ” عنوان کرد. 

بر اساس احکام صادره ، معاونان استاندار با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان معین مناطق انتخاب شده اند.

در این احکام همچنین بر ضرورت همکاری معاونان معین مناطق با فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در ایفای مطلوب وظایف تاکید شده است.

خیریانپور در غرب 

استاندار مازندران ” حسن خیریانپور ” معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع خود را با حفظ سمت به عنوان معاون معین شهرستان‌های غربی استان شامل رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، کلاردشت ، چالوس و نوشهر منصوب کرد.

رازجویان در مرکز 

حسین زادگان همچنین ” مهدی رازجویان ” معاون هماهنگی امور عمرانی خود را به عنوان معاون معین شهرهای مرکزی مازندران شامل بابل ، آمل، سیمرغ، جویبار ، بابلسر، فریدونکنار ، محمودآباد و نور منصوب کرد.

حسن نژاد در شرق 

استاندار مازندران ” حسین حسن نژاد ” معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی خود را هم به عنوان معاون معین مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های ساری ، قائمشهر ، بهشهر، نکا ، میاندرود، سوادکوه ، سوادکوه شمالی و گلوگاه منصوب کرد.

مازندران ۲۲ شهرستان با حدود ۶۰ نقطه شهری و بیش از چهار هزار پارچه روستا و آبادی دارد. جمعیت استان هم حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.