پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران: دست‌اندرکاران انتخابات بی‌طرف باشند

0

به گزارش عصر روز شنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان افزود: دست اندرکاران انتخابات اعم از هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی برای  تامین سلامت انتخابات، باید هر مساله ای که می تواند اصل بی طرفی و سلامت انتخابات را تحت شعاع قرار دهد رفع کنند.
وی اضافه کرد:دشمنان  تلاش می کنند تا با انواع نیرنگ ها و خدعه ها مشارکت مردم را در انتخابات پایین بیاورند، لیکن همه این توهمات نتیجه عدم شناخت از آگاهی، بصیرت و روحیه انقلابی و دلدادگی مردم ایران به نظام و انقلاب اسلامی است.
نماینده عالی دولت در استان مازندران اظهارداشت: برای مدیریت فضای مجازی باید بر لحظه ها نظارت دقیق داشته باشیم و از آسیب ها و تهدیدات این حوزه به هنگام پیشگیری کنیم چرا که فضای مجازی؛ فضای لحظه ها و گستره ای فراگیر است.

حسین زادگان اضافه کرد: برای اعمال قانون، پیشگیری و مقابله با تخلفات باید بین هیئت اجرایی، بازرسی، نظارت، حوزه قضایی و نیروی انتظامی هماهنگی و تعامل کامل باشد.

وی خاطرنشان کرد : انتخابات باید  با مشارکت حداکثری مردم موجب انسجام ملی شود تا فرصت های موجود را یکپارچه نماید.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی براساس پیشنهاد وزیر کشور و تایید شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان مازندران نیز برگزار می شود.
مردم این خطه شمال کشور برای انتخاب ۱۲ نماینده خود در مجلس شورای اسلامی در این روز پای صندوق رای می روند.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران بیش از ۶۰ درصد از واجدین شرایط شرکت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.