پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران در جمع ملی پوشان: کشتی باید جایگاه واقعی خود را در استان پیدا کند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نور، شامگاه سه‌شنبه ۵ اردیبهشت، استاندار مازندران به همراه فرماندار نور و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از اردوی تیم ملی کشتی جوانان در ایزدشهر بازدیدکرد و با ملی پوشان به گفت‌وگو پرداخت.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جمع ملی‌پوشان تیم ملی کشتی جوانان جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مازندران در حوزه کشتی نیازمند دگرگونی اساسی است، اظهار کرد: باید برنامه ویژه برای کشتی استان طراحی شود زیرا کشتی ایران بدون نام مازندران معنا ندارد.

وی با بیان اینکه مازندرانی‌ها پرچم ایران را در عرصه‌های بین‌المللی بالا بردند، گفت: باید با توجه به کشتی چهره‌های نامدار ایران به ورزش کشور معرفی کرد.

استاندار مازندران با اشاره به نقش کشتی در حوزه اخلاق اظهار کرد: ورزشکاران کشتی نمادهای اخلاقی جامعه هستند.

حسینی‌پوربا بیان اینکه کشتی ما با ادبیات اخلاقی و فرهنگی عجین شده است، افزود: شخصیت‌های برجسته نظیر تختی در کشتی وجود دارد و این نمادهای اخلاق باید معرفی شوند.

وی با بیان اینکه کشتی با دیگر رشته‌های ورزشی تفاوت دارد، گفت: در رشته کشتی قشرهای مختلف اعم از جوانان و بزرگسالان با حضور حضور دارند و ضرورت توجه به این رشته بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه کشتی باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند، اضافه کرد: همه شهرستان‌ها باید به قطب تولید ورزشکاران برجسته تبدیل شوند.

استاندار مازندران بیان کرد: مازندران به هیچ وجه نباید از مقام و جایگاه که در کشتی دارد عقب بماند از این رو کشتی استان باید به جایگاه والای خود دست یابد.

وی با بیان اینکه مازندران در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس نقش ارزنده داشته است، گفت: لشکر ۲۵ کربلا خط‌شکن ترین لشکر در دوران دفاع مقدس بوده است و امیدواریم ورزشکاران بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورند.

حسینی‌پور کار ورزشکاران را سنگین و بزرگ توصیف کرد و گفت: ورزشکاران کشتی ایران در قلب مردم جای دارند و باید برای اهتزاز پرچم ایران تلاش کنند.

به گزارش فارس؛ در پایان این دیدار، استاندار مازندران از ملی‌پوشان تجلیل کرد.

پایان پیام / ۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.