پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران: حضور با اقتدار رییس جمهور در سازمان ملل به واسطه دفاع مقدس است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،سید محمود حسینی‌پور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران، اظهار کرد: دفاع مقدس عینیت بخشی به اسلام ناب محمدی بوده و زمینه تحقق آرمان‌های اسلامی را در کنار خویش دارد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس اوج ایثار و فدارکاری و مظهر وحدت ملت ایران به نمایش گذاشته و در این ایام اوج عقلانیت در مقابله با تهاجم قدرت‌های استعماری بوده است.

استاندار مازندران اضافه کرد: در 31 شهریور سال 59 دشمنان استکباری جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرده و صدام ملعون با ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها و با پاره کردن قرار داد 1975 آغاز تجاوز به خاک ایران اسلامی رسما اعلام کرده است.

وی یادآور شد: در این ایام با شکل‌گیری وحدت در کشور حماسه‌ای ماندگار دفاع مقدس شکل گرفته که این حماسه برکات و دستاوردهای زیادی برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

حسینی‌پور خاطر نشان کرد: شهادت ستون‌های نظام اسلامی را تا مدت‌های طولانی مستحکم می‌کند، جنگ به وسیله مردم ایران با در کنار هم قرار گرفتن ارتش و سپاه که به ایمان متکی بودند، پیش رفته است.

وی اضافه کرد:  یکی از ارزش‌های والای هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکل از پیشکسوتان جهاد و شهادت است.

استاندار مازندران با اشاره به تلاش‌های انجام شده نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران، افزود: این نیروها با اقتدار از عظمت ایران اسلامی به خوبی دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا فرزندان پاک،مومن و انقلابی برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی تربیت کردند و همه ما امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

حسینی‌پور با اشاره به وحدتی که در بین نیروهای مسلح در استان وجود دارد،گفت: این نیروها در کنار همدیگر زمینه تامین امنیت استان را فراهم می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر کسی جرات نمی‌کند به مرزهای جمهوری اسلامی ایران جسارت کند به برکت افتخارات دفاع مقدس هشت ساله بوده و اگر امروز رئیس جمهور ایران در سازمان ملل متحد و در جمع سران همه کشورهای دنیا با افتخار قرآن کریم به دست می‌گیرد و به جهانیان نشان می‌دهد که پیام قرآن صلح آمیز است به برکت خون شهدای دفاع مقدس است.

استاندار مازندران ادامه داد: قدرت مردم ایران به واسطه دفاع مقدس به جهانیان نشان داده شده و امروز به همه کسانی که در همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی راه شهیدان را ادامه می‌دهند.

وی افزود: در یک سال اخیر دشمنان قسم خورده توطئه‌های زیادی  را با محوریت آمریکا علیه جمهوری اسلامی در دستور کار خویش قرار داده و همه پیاده نظام‌های خودشان را فعال کردند که به جمهوری اسلامی ضربه بزنند ولی با هوشیاری نیروهای مسلح و انسجام حداکثری تحت فرمان مقام معظم رهبری اینبار دسیسه دشمن با شکست مواجه شده است.

حسینی پور ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی به اقرار همه افسران ارشد نظامی دنیا بی‌نظیر و کن نظیر است.

پایان  پیام/86004


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.