پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران: تلاش می‌کنیم تا حسن یزدانی به المپیک برسد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور در حاشیه آئین تجلیل از مدال آوران مازندرانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مازندران مهد ورزش است و از استان‌های سرآمد و شاخص در رشته‌های ورزشی مختلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات بزرگ مازندران وجود جوانان مدال‌آور قهرمان، دلیرمرد و پهلوان در این استان است که نه تنها باعث افتخار این خطه بلکه باعث افتخار همه مردم کشورمان ایران هستند، افزود: باید بیشتر از گذشته از ورزشکاران و مردان مدال‌آور میادین مختلف تجلیل شود.

حسینی‌پور تصریح کرد: تجلیل از مدال‌آوران باعث می‌شود تا مسیر قهرمانی و پهلوانی به خوبی طی شود و این امر مهم می‌تواند مجموعه جوانان مازندران را برای اراده‌های بلند در حوزه‌های مختلف ورزشی، نخبه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و دانش بنیان آماده کرده و نقش مؤثر در ایجاد انگیزه بیشتر و تقویت غرور ملی و افتخارآفرینی برای مازندران داشته باشد.

استاندار مازندران در مورد رایزنی‌های لازم با مسؤولان فدراسیون کشتی برای بازگشت هرچه زودتر حسن یزدانی به میادین، خاطرنشان کرد: همه آرزوی مان این است که حسن یزدانی مرد طلایی نام آشنای کشتی جهان به المپیک آینده برسد، البته خود این ورزشکار تلاش زیادی برای آمادگی و رسیدن به المپیک دارد و همه تلاش‌ها بر آن است تا حسن یزدانی به المپیک آینده برسد.

وی در پاسخ به سؤوالی در مورد گلایه ورزشکاران مبنی بر کم توجهی به ورزش کشتی، یادآور شد: کشتی جزو ورزش‌های اصیل پهلوانی و قهرمانی ما در مازندران و ایران اسلامی است، مازندران پایتخت کشتی ایران است و همه تلاش داریم تا از ورزشکاران رشته کشتی حمایت شده و این رشته تقویت شود.

حسینی‌پور گفت: در دولت مردمی سیزدهم بیشترین مراسم تجلیل از کشتی گیران قهرمان و مدال آور برگزار شده و آئین‌هایی در آینده برگزار می‌شود زیرا کشتی گیران از احترام و جایگاه ویژه در بین مردم و ورزش دوستان برخوردار هستند.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.