پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران بر پرداخت سریع‌تر کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان تاکید کرد

0

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در این جلسه با اشاره به این که در سیل روز گذشته  سه واحد تخریب شده و ۳۰ واحد خسارت بالای ۵۰ درصد دیده ، گفت: پرداخت کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان سیل شرق استان سریعا باید آغاز شود.
حسین زادگان با اعلام این که خط انتقال آب شرق بهشهر را سیل برده بود، افزود: با پیگیری و کار مداوم؛ ساعت ۲ بامداد امروز آب شرب شرق بهشهر وصل شد.
وی ادامه دد: از ۹ روستایی که در گلوگاه، بهسازی چشمه و خطوط انتقال آب آن ها را آب برده بود، آب هفت روستا تا دیروز وصل شد و ۲ روستای دیگر طی امروز وصل می شود.
استاندار مازندران ارائه خدمات عمومی و  امداد و نجات به سیل‌زدگان شرق استان را مطلوب توصیف کرد و  اظهار داشت: همه راه ها نیز در این مناطق باز شده است.
حسین زادگان  تاکید کرد: پاکسازی حریم راه ها و آبراه‌ها با اولویت و جدیت دنبال شود.

بارندگی شدیدی که هواشناسی مازندران هم از چند روز قبل پیش بینی کرده بود، یکشنبه شب  شرق استان را فراگرفت و طی چند ساعت بیش از ۱۴۰ میلی متر باران در شهرستان گلوگاه در شرقی ترین نقطه مازندران بارید.

این بارندگی شدید سبب جاری شدن سیلاب و خسارت به زیرساخت ها ، اراضی کشاورزی و آبگرفتگی تعدادی خانه در مناطق روستایی و شهری شد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.