پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استادیوم وطنی به بازی‌های نساجی نمی‌رسد/ ساری میزبان بازی‌های نساجی در لیگ برتر

0

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی| لیگ‌برتر فوتبال کشور در فصل جدیدش از مهرماه آغاز به کار خواهد کرد و متاسفانه تنها نماینده استان مازندران در این رقابت‌ها قادر به میزبانی در این رقابت‌های مهم نخواهد بود.

بحث ترمیم و تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از دغدغه بزرگ نساجی‌چی‌ها بود؛ دغدغه‌ای که خیلی دیر به آن پرداخته شد و حالا نساجی دیگر نمی‌تواند در شهر خودش میزبان بازی‌ها باشد.

به احتمال زیاد، ساری و استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری میزبان بازی‌های نساجی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور خواهد بود؛ اتفاقی که شاید برای ساروی‌ها که سال‌هاست در ورزش و مخصوصا در فوتبال پیشرفتی نداشته‌اند را خوشحال کند. استادیوم بزرگ و مدرنی که در شهر ساری سال‌هاست خاک می‌خورد و هیچ استفاده درستی از آن نمی‌شود، حالا شاید فرشته نجات میزبانی‌های نساجی در لیگ برتر باشد.

اما عصر روز گذشته، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات و رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران، برای میزبانی بازی‌های تیم نساجی قائمشهر از ورزشگاه شهدای ساری بازدید کرد.

در این بازدید، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسؤولان ورزش ساری و قائمشهر نیز سرپرست کمیته مسابقات و رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران را همراهی کردند؛ سهیل مهدی در این بازدید از چمن، نور و رختکن‌های ورزشگاه شهدای ساری بازدید کرد و ایرادات موجود را به مسؤولان حاضر مطرح کرد و مقرر شد تا قبل از آغاز رقابت‌های لیگ‌برتر این موارد برطرف گردد.

ورزشگاه شهید وطنی میزبان همیشگی بازی‌های نساجی، در حال بازسازی و امور تعویض چمن به سر می‌برد و تا آغاز مسابقات آماده نخواهد شد؛ بنابراین باشگاه نساجی ورزشگاه شهدای شهر ساری را برای میزبانی از مسابقات معرفی کرده است.

عکاس: احمد قربانی

 /۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.