پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از گوشه کنار ورزش مازندران | از حضور بازیکن مازنی پرسپولیس در تیم ملی و صعود بسکتبال شهروند آمل تا دربی مازنی‌ها در ساحل جنوب

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|ورزش استان مازندران سرشار از استعداد است و هر روزه ورزشکاران و قهرمانان زیادی به سطح اول ورزش کشور معرفی می‌شوند و افتخارآفرینان زیادی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در کشورهای مختلف به اهتزاز در می‌آورند؛ در چند روز گذشته و در هفته‌ای که گذشت، در گوشه کنار ورزش مازندران اتفاقات زیادی رخ داد که در این گزارش به این برنامه‌ها می‌پردازیم.

* بابل قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی مازندران  یادواره شهید سلیمانی شد

امیر مدرسی رئیس هیأت بوکس استان مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران، در حاشیه مسابقات قهرمانی بزرگسالان بوکس استان با بیان اینکه طی ماه اخیر دو مسابقه قهرمانی بوکس در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت یادواره سردار شهید سلیمانی به مدت چهار روز در بابل برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۱۰ ورزشکار از ۲۴ شهر استان در رده سنی بزرگسالان در سالن شهید یوسف سجودی بابل به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت بوکس مازندران از نتایج این مسابقات گفت و بیان داشت: در این مسابقات تیم بابل با ۲۹ امتیاز بعنوان تیم قهرمان شد و تیم قائمشهر  با ۱۶ امتیاز نائب قهرمانی دست پیدا کرد و همچنین تیم نور با ۱۵ امتیاز به مقام سوم تیمی دست پیدا کردند.

وی افزود: همچنین تیم آمل  با کسب ۱۱ امتیاز موفق به کسب مقام چهارمی و جام اخلاق شد.

مدرسی بیان کرد: در این رقابت‌ها امیررضا شکاری از قائمشهر برنده کاپ تکنیک شد و حسین قصابیان از بابلسر برنده کاپ بهترین داور شدند.

* بازیکن قائمشهری پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد

فرشاد فرجی بازیکن قائمشهری پرسپولیس در فاصله ۴۸ ساعت تا دیدار برابر عراق به اردوی تیم‌ملی دعوت شد.

بر اساس نظر دراگان اسکوچیچ، فرشاد فرجی، مدافع تیم پرسپولیس تهران به اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران دعوت شده است.

لیست بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران به دلیل شیوع کرونا و مثبت شدن تست چند بازیکن دچار تغییر شده است و در آخرین تغییر اکنون فرجی جدیدترین نماینده پرسپولیس در تیم ملی خواهد بود.

* رنجبر با پارگی مینیسک فصل را از دست داد

مهدی‌رنجبر کاپیتان تیم هورسان رامسر به دلیل مصدومیت ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال ایران در سال ۱۴۰۰ را از دست داد.

 رنجبر آملی پس از دیدار با پاس گرگان دچار پارگی مینیسک پای سمت چپ شد.

ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای مهدی‌رنجبر عزیز بازیکن و کاپیتان دو فصل اخیر تیم هورسان رامسر، به اطلاع می‌رساند که با تایید پزشک معتمد و انجام مراحل درمانی وی به زودی پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

لازم به ذکر است که فرهاد سال افزون تا پایان مسابقات لیگ برتر والیبال فصل ۱۴۰۰ ایران، کاپیتان تیم هورسان رامسر می‌باشد.

*جام‌های فوتبال آسیا-هندوستان/حذف ایران با یک امتیاز

ملیکا متولی در ۲۰ دقیقه پایانی تعویض شد تا حضورش با تیم‌ملی ایران در جام ملت‌های فوتبال آسیا ۲۰۲۲ پایان یابد‌.

مدافع بابلی در هر سه بازی مقابل هندوستان، چین و چین تایپه در ترکیب اصلی بود.

سومین دیدار تیم‌ملی فوتبال بانوان کشورمان از سری رقابت‌های جام‌ملت‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۲ هند ، امروز چهارشنبه ۶ بهمن ماه برابر چین‌تایپه در ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای شهر برگزار شد و تیم‌ملی فوتبال کشورمان با ۵ گل شکست خورد.

ملیکا متولی در دو بازی قبلی به‌طور کامل در کادر فنی بود.

تیم ایران با یک امتیاز از تساوی با هندوستان رقابت ها را ترک گفت.

* وحید زمانی داور سایپا و رایکا

 از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم سایپا و رایکا از ساعت ۱۴ جمعه ۸ بهمن ماه در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار را وحید زمانی سوت خواهد زد.

وحید زمانی را در امر قضاوت آقایان ابوذر ممبینی و علی فرزانمنش همراهی خواهند کرد و مرتضی عابدی نیز داور چهارم این بازی خواهد بود. همچنین آقای البرز حاجی‌پور نیز بر امر داوری این بازی، نظارت خواهد داشت.

* اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد برگزار می شود/جمعه هشت بهمن ماه خانه کشتی شهید صدرزاده

چهارمین مرحله از اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد پس از رقابت‌‌های جهانی نروژ، روزهای ۸ بهمن لغایت ۱۸ بهمن ماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های‌ملی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

 کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) سید علی عظیمی (کرمانشاه) رضا مؤمنی (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: مجید داستان (تهران) داریوش حضرتقلی زاده (خراسان شمالی) محمدباقر یخکشی (مازندران) سعید انوری (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی (مازندران) مرتضی قیاسی (لرستان) رحمان رحیم پور (فارس)

۷۰ کیلوگرم: عرفان الهی (مازندران) محمدمهدی یگانه جعفری (مازندران) امیرمحمد یزدانی (مازندران) علی اکبر فضلی (مازندران) یوسف کامرانی (همدان)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) محمدصادق فیروزپور (مازندران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) علی سوادکوهی (مازندران) مصطفی قیاسی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) مجتبی اصغری (گیلان) علی منصوری (گلستان)
۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم پور (مازندران) امیرحسین فیروزپور (مازندران) احمد بذری (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان (مازندران) مجتبی گلیج (مازندران) میثم عبدی (تهران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) یداله محبی (کرمانشاه)

* جوادی و پوراسماعیل به مرحله دوم انتخابی تیم‌ملی دانشجویان راه یافتند

 سی‌و‌یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۵ تا ۱۶ تیرماه سال آینده در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

به همین منظور مسابقات انتخابی تیم‌ تکواندو دانشجویان دختر در بخش کیوروگی به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در این رقابتها با همکاری فدراسیون تکواندو با شرکت 162 تکواندو کار دانشجو در خانه تکواندو برگزار شد.

پریسا جوادی و زهرا پوراسماعیل ۲ تکواندوکار مازندرانی در ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم هستند که توانستند به مرحله دوم اردوی انتخابی تکواندو دانشجویان راه پیدا کنند که روز چهارشنبه – ۶ بهمن ماه با حضور ملی پوشان و نفرات برتر لیگ تکواندو برای شکل گیری تیم ملی تکواندو دانشجویان برگزار شد.

مسابقات دختران در ۸ وزن ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم برگزار شد که در پایان نفرات زیر عناوین اول تا سوم هر وزن را کسب کردند.

اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح ذیل است:

وزن اول (۴۶-کیلوگرم): مبینا کلیوند
وزن دوم (۴۹- کیلوگرم): نگار قدیانی
وزن سوم (۵۳- کیلوگرم): شاپرک نجفی
وزن چهارم (۵۷- کیلوگرم): سارا احدی نیا
وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم): پریسا جوادی
وزن ششم(۶۷- کیلوگرم): صدیقه سادات رضا زاده
وزن هفتم( ۷۳- کیلوگرم): سیده هانیه صاحبی
وزن هشتم ( ۷۳+ کیلوگرم): زهرا پور اسماعیل

*صعود شهروند آمل به مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر بسکتبال با ویلچر

تیم شهروند آمل در پی انصراف هیئت خوزستان در مرحله‌حذفی رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال باویلچر به جمع چهار تیم پایانی صعود کرد.

بازی دوم دو تیم شهروندآمل و هیئت خوزستان برای صعود یکی از دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها قرار بود از ساعت ۱۵ عصر امروز پنجشنبه ۳۰ دی درآمل برگزار شود که به علت انصراف نماینده خوزستان، تیم شهروند بدون انجام مسابقه، صعود به مرحله بعدی را جشن گرفت.

تیم شهروند آمل در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی این رقابت‌ها هفته گذشته برابر میزبان خود تیم هیئت خوزستان با نتیجه ۶۶ بر ۴۳ صاحب برتری شده بود.

سه بازی دیگر مرحله حذفی این رقابت‌ها امروز در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود تا چهره سه تیم دیگر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی وحریف تیم شهروند آمل مشخص شود.

بازی‌های این مرحله بصورت ۲ از ۳ برد برگزار می‌شود و هر تیمی که موفق شود دو بازی از سه مسابقه را پیروز شود راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاه‌های کشور خواهد شد.

تیم شهروندآمل چندین مقام قهرمانی، نائب قهرمانی و سوم در لیگ‌برتر وقهرمانی درجام حذفی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارد.

*پایان مسابقات اسکیت رولبال دختران مازندران / تنکابن قهرمان شد

در پایان مسابقات اسکیت رولبال قهرمانی دختران مازندران که به میزبانی بهشهر برگزار شد تیم تنکابن در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های بابلسر و آمل به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسابقات عصر روز گذشته با معرفی تیم‌های برتر در سالن هلال احمر شهرستان بهشهر به پایان رسید.

*برگزاری اولین دوره رقابت های شنا مازندران پس از شیوع کرونا

 مسابقات شنای پسران قهرمانی  مازندران در استخر هلال احمر قائمشهر برگزار شد.

 در این دوره از مسابقات که با عنوان گرامیداشت دهه مبارکه فجر و یادبود شهید شاخص ورزش کشور در سال ۱۴۰۰، پهلوان حسن فقیهی جویباری زیر نظر هیأت شنا، شیرجه و واترپلو مازندران برپا شد، ۱۰۰ شناگر از ۹ شهرستان شرکت کردند.

 شناگران رده سنی ۶ تا ۱۴ سال مازندران، از شهرهای ساری، قائمشهر، آمل، بابل، بابلسر، تنکابن، جویبار و جویبار در ۳۲ ماده به مدت یک روز با هم رقابت کردند.

 این دوره از رقابت‌ها، اولین دوره مسابقات شنای قهرمانی استان مازندران پس از شیوع ویروس کرونا در مازندران بود.

 جوایز و احکام نفرات‌برتر با حضور سیدمهرداد یعقوبی سرپرست هیأت شنا، شیرجه و واترپلو مازندران، قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر و میری مسئول کمیته بازرسی هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان، اهدا شد.

* ورود تماشاگران به سالن‌های والیبال ممنوع شد

فدراسیون پزشکی ورزشی حضور تماشاگران در تمامی مسابقات ورزشی را به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰ ممنوع کرد.
 بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون پزشکی ورزشی در نامه‌ای حضور تماشاگران در تمامی مسابقات را تا پایان سال جاری به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا و نگرانی‌های جامعه درباره آن، ممنوع اعلام کرد و این موضوع از سوی فدراسیون نیز در نامه‌ای به باشگاه‌های فعال والیبال اعلام شد.

بدین ترتیب دیدار‌های باقی مانده از لیگ‌های برتر و دسته یک سال ۱۴۰۰ مردان و زنان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پیش از این و پیرو مصوبه ستادملی مقابله با کرونا، تصمیم‌گیری درباره حضور تماشاگران در سالن‌های والیبال به ستاد‌های استانی مقابله با کرونا محول شده بود.

*تساوی شهدا بابلسر و آبی پوشان تهران در هفته یازدهم

 شهدای بابلسر در هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور به تساوی خانگی مقابل آبی پوشان تهران بسنده کرد. بابلسری‌ها در روزی که ۴ بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتند و از روزهای اوج خود فاصله داشتند، با تساوی ۲-۲ به کار خود پایان دادند.

 رسول مقصودی دروازه‌بان و ابوالفضل آذرنوشان هافبک وسط به دلیل ۴ اخطاره بودن و احمدکیا و مهدی احمدزاده دو مهاجم مصدوم شهدا، بازیکنانی بودند که بازی هفته یازدهم لیگ را از دست دادند.

 آبی‌پوشان تهران علی‌رغم جوانی و قرار گرفتن در رده ماقبل پایانی جدول مسابقات، تیمی دونده و با برنامه نشان داد.تیم شهدا در روزی که ضعف مشهودی در میانه میدان داشت، ۲ بار گل خورد و هر بار هم، خیلی زود عقب‌ماندگی خود را جبران کرد. هر دوگل آبی‌پوشان بر روی ارسال از جناح راست این تیم به دست آمد.

 در دقیقه ۲۰ بازی، محمد مهدی زینلی در محوطه ۶ قدم با ضربه سر گلزنی کرد. علی‌دلیر هم در دقیقه ۳۰ بر روی یک ضربه قیچی دومین گل تیم تهرانی را به ثمر رساند. در دقیقه ۲۸ بازی، پاس حساب شده حامد حسن زاده از میانه زمین را امیرحسین رمضان زاده به داخل محوطه جریمه برد و با نفوذ از گوشه راست با ضربه‌ای زیبا به اولین گل تیم شهدا تبدیل کرد.

 امیرحسین رمضان‌زاده در دقیقه ۳۸ از سمت راست محوطه جریمه آبی پوشان اقدام به سانتر کرد تا قدیر آقاجانی با ضربه سر دومین گل شهدا را به تور دروازه آبی‌پوشان بدوزد. رمضان‌زاده هافبک راست شهدا در روزی که آماده نشان می‌داد، هم گل زد و هم پاس گل داد. در نیمه دوم تیم شهدا با وجود تسلط بر بازی نتوانست، به گل برتری برسد. حمیدرضا بابایی مدافع چپ تیم شهدا با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۹۰ از بازی اخراج شد.

 شاگردان محمد قربانیان با تساوی مقابل آبی‌پوشان، ۲۰ امتیازی شدند و با تفاضل‌گل کمتر از شهرداری بندرعباس در جایگاه سوم جدول گروه نخست لیگ ۲ فوتبال کشور قرار گرفتند. آن‌ها با توان و پتانسیل که دارند، همچنان جزو مدعیان صعود به لیگ یک فوتبال کشور هستند. چوکای تالش نیز با پیروزی ۲ بر صفر خانگی برابر نیروی زمینی تهران و کسب ۲۳ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد.

 ترکیب اصلی تیم شهدای بابلسر را در بازی با آبی پوشان تهران، محمدامین میر داداشی، سیداحمد مهدی‌زاده، سیداحد شفیعی، حمیدرضا بابایی، جواد ابراهیمی، امیرحسین رمضان زاده، حامد حسن زاده، محمد جواد لورایی، حسن رمضانی، علیرضا مهدی زاده، قدیر آقاجانی و ایمان علیزاده، تشکیل می دادند.

*طلسم برگزاری جام بین‌المللی موحد و حبیبی شکسته می‌شود؟

مازندران به دنبال راه‌اندازی دوباره جام بین‌المللی کشتی موحد و حبیبی در رده سنی پایه به میزبانی آمل است.

به منظور پاسداشت مقام و جایگاه دو قهرمان بزرگ تاریخ کشتی مازندران، امامعلی حبیبی و عبدالله موحد، هیئت کشتی مازندران در ادوار مختلف به دنبال برگزاری جامی به نام این دو قهرمان بوده که یکی از این جام‌ها در دوره ریاست مرحوم محمدرضا یزدانی خرم در قائمشهر به انجام رسید و چندین تیم خارجی نیز در آن حضور پیدا کردند.

درحالی‌که در چند سال اخیر نیز صحبت از برگزاری این رقابت‌ها بود اما عملا به دلایلی از جمله کرونا مازندران موفق به برگزاری این جام نشده است.

با این وجود اکنون هیئت کشتی مازندران به دنبال برگزاری جام موحد و حبیبی در آمل است.

*سرپرست هیأت شنا، شیرجه و واترپلو مازندران منصوب شد

با حکم محسن رضوی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ج. ا. ا ،  علی دیوسالار بعنوان سرپرست هیأت شنا، شیرجه و واترپلو مازندران منصوب شد.

* پیروزی ۳ نماینده مازندران در لیگ دسته یک والیبال

هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه با هشت دیدار در شهر‌های تهران، اردکان، نور، یزد، رشت، چالوس، مرودشت و همدان برگزار شد.

یکی از دیدارهای مهم این هفته جدال تیم‌های کندوان شمال نور و آریا تنکابن با برتری ۳ بر ۲ میزبان نوری پایان یافت.

ایرانشید چالوس دیگر تیم مازندرانی هم مقابل گل گهر سیرجان ۳ بر یک به برتری رسید. ستاره طبرستان نوشهر هم ۳ بر یک سروقامتان همدان را برد.

تیم برج‌های پیام سرخرود اما ۳ بر صفر به تیم شهداب جوان یزد باخت و نماینده بابلسر هم امروز استراحت داشت.

*مسابقات کاراته قهرمانی مازندران در قائمشهر برگزار شد/ساری قهرمان شد

مسابقات کاراته قهرمانی مازندران «یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی » به میزبانی هیأت کاراته شهرستان قائشمهر در سالن پهلوان امامعلی حبیبی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ورزشکاران مازندران ، در رده‌های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، امید و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

 تیم ساری با شایستگی قهرمان شد،  تیم قائمشهر دوم و آملی‌ها سوم شدند .

*مازندران نایب‌قهرمان کشتی فرنگی جوانان شد

رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی روزهای 4 لغایت 6 بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار و در پایان تیم خوزستان بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های مازندران و قم عنوان های دوم و سوم را بدست آوردند.

در این رقابت‌ها امیر رضا اکبری در وزن ۹۷ کیلوگرم و علی عابدی در وزن ۸۷ کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

سجاد عباس پور،علی اصغر سام، علی چوبک زن و جبار کاویانی نیز برای استان مازندران افتخار آفرینی کردند.

رده بندی تیمی: 1- خوزستان 155 امتیاز 2- مازندران 130 امتیاز 3- قم 80 امتیاز 4- تهران 72 امتیاز 5- گیلان 58 امتیاز 6- فارس 54 امتیاز 7- لرستان 50 امتیاز 8- اصفهان 38 امتیاز 9- توابع تهران 33 امتیاز 10- کرمانشاه 29 امتیاز.

*شکست لبنیات هراز آمل مقابل پیکان تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال

لبنیات هراز آمل در هفته بیست و یکم مقابل پیکان در خانه والیبال سه بر یک تن به شکست داد؛ شاگردان عطایی فرصت برای پیروز شدن داشتند اما بخت با آنها یار نبود. حتی تعویض‌های هراز هم برای پیروزی کافی نبود. ابتدای ست اول یک بازی پایاپای بود اما در ادامه پیکان رو غفلت هرازی‌ها جریان بازی را به نفع خودش تغییر داد و در نهایت ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید.

ست دوم با یکی دو تغییر برای لبنیات هراز آمل آغاز شد و همین مهم سبب شد تا شاگردان عطایی برخلاف ست اول در ست دوم بتوانند جریان بازی را کنترل کنند و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی برسند.

در ست‌های سوم و چهارم هم بازی دو تیم برابر و نزدیک بود و در برخی امتیازات هراز این فرصت را داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما باز هم بی‌دقتی در زمان‌های حساس و البته اشتباهات متعدد داوری کار دست آنها داد و در نهایت لبنیات هراز سه بر یک نتیجه را به میزبان قدرتمند خود واگذار کرد.

لبنیات هراز آمل یکشنبه هفته آینده میزبان شهرداری گنبد خواهد بود.

*هورسان روی نوار ناکامی با باخت مقابل سایپا

تیم هورسان رامسر در هفته بیست‌و‌یکم لیگ‌برتر والیبال باشگاه های ایران مقابل مهمان خود سایپا تهران ۳ بر صفر مغلوب شد.شاگردان سهراب به نژاد در سه ست متوالی این رقابت قاطعانه و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۹ هشتمین پیروزی فصل را برابر شاگردان مسعود آرمات به ثبت رساندند.

احمد دامغانی نژاد، علی یاوری، داود نافعی و قادر صادقی نظارت و قضاوت این بازی را در سالن صدر سادات شهر عهده دار بودند.

خودرو سازان تهرانی در هفته هشتم دور رفت نیز ۳ بر دو مقابل هورسانی ها به برتری رسیدند و با کسب این پیروزی جایگاه رده دوازدهم را تثبیت نمودند و رامسری ها سیزدهم باقی ماندند.تیم هورسان در هفته بیست و دوم لیگ مهمان سپاهان می باشد.

*رای دیدار نیمه تمام اعلام شد؛ لبنیات هراز سه بر صفر برنده شد

 

دیدار تیم‌های آذرباتری ارومیه و لبنیات هراز در حالی که دو بر صفر به سود هرازی‌ها در جریان بود ،ناظر بازی به دلیل فحاشی هواداران به داور بازی این دیدار را متوقف کرد و از ادامه دیدار جلوگیری به عمل آمد.

 

در همین راستا کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس از ارائه گزارش این دیدار توسط ناظر بازی و به دلیل به کار بردن الفاظ ناشایست و رفتار دور از انتظار تماشاگران منتسب به باشگاه آذرباتری ارومیه و همچنین انجام ندادن وظایف قانونی ازسوی تیم میزبان، با استناد به بند ۳ ماده ۷ آئین‌نامه انضباطی، نتیجه بازی را سه بر صفر (باخت فنی) به سود لبنیات هراز آمل اعلام می‌گردد.

بدین ترتیب لبنیات هراز با ۱۳ برد و ۳۷ امتیاز به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

*  لیگ‌برتر والیبال ساحلی/ دربی مازنی‌ها در ساحل جنوب

سوت آغاز هفته سوم لیگ برتر والیبال‌ساحلی کشور در حالی از صبح امروز در چابهار به صدادرآمد که دو تیم مازندرانی هورسان رامسر و موج سواران ساحل نوشهر از ساعت هشت صبح فردا جمعه به مصاف هم می‌روند.

هفته سوم مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های‌برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از صبح امروز در چابهار آغاز و این مسابقات به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

موج سواران ساحل نوشهر، هورسان رامسر، شهداب یزد، پیکان بندر دیر، ایران جوان، منطقه آزاد چابهار، فولاد هرمزگان، فولاد جوان هرمزگان، بسآمد گستر تهران، ملوان تهران و سنگ آهن بافق تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

در پایان هفته دوم لیگ‌برتر ساحلی، تیم هورسان رامسر با چهار برد متوالی و هشت امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم شهداب یزد و موج سواران ساحل نوشهر با سه برد و هفت امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر ساحلی به قرار زیر است:

پنج‌شنبه هفتم بهمن‌ماه ۱۴۰۰

فولاد جوان هرمزگان – منطقه آزاد چابهار / بازی اول ساعت ۸ و مسابقه دوم ساعت ۱۲
بسآمد گستر تهران – ایران جوان / بازی اول

 ساعت ۹ و مسابقه دوم ساعت ۱۳
ملوان تهران – پیکان بندر دیر / بازی اول

 ساعت ۱۰ و مسابقه دوم ساعت ۱۴
سنگ آهن بافق – شهداب یزد / بازی اول ساعت ۱۱ و مسابقه دوم ساعت ۱۵

جمعه هشتم بهمن‌ماه ۱۴۰۰

موج سواران ساحل نوشهر – هورسان رامسر / بازی اول ساعت ۸ و مسابقه دوم ساعت ۱۱
فولاد هرمزگان – ایران جوان / بازی اول ساعت ۹ و مسابقه دوم ساعت ۱۲
فولاد جوان هرمزگان – پیکان بندر دیر / بازی اول ساعت ۱۰ و مسابقه دوم ساعت ۱۳

‌شنبه نهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰
بسآمد گستر تهران – شهداب یزد / بازی اول ساعت ۸ و مسابقه دوم ساعت ۱۱
ملوان تهران – هورسان رامسر / بازی اول ساعت ۹ و مسابقه دوم ساعت ۱۲
سنگ آهن بافق – موج سواران ساحل نوشهر / بازی اول ساعت ۱۰ و مسابقه دوم ساعت ۱۳

تیم‌ها در دیدار‌های لیگ برتر ساحلی در دو مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و در صورت تساوی، گلدن ست تعیین کننده برنده نهایی خواهد بود که در پایان مسابقات هر روز برگزار می‌شود.

  / ۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.