پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از کمک‌های مومنانه تا اعزام مبلغان به سرزمین نور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سید میثم نبوی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج قائمشهر
در اهمیت جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب در جمع مسؤولان سیره شهدا،اظهار کرد:  بدون تبیین و تبلیغ قطعا هیچ اندیشه متقنی توفیق اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد و شهدا عملا کار بزرگی را انجام دادند.

وی افزود: در راستای لبیک به فرمان جهاد تبیین حضرت آقا  طلایه‌داران جهاد تبیین طلاب و روحانیون اقدامات شایسته‌ای در این خصوص انجام دادند؛ چرا که اعتقاد ما این است که راهیان نور نمونه بارز جهاد تبیین است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه قائمشهر بیان کرد: از جمله کارهایی که در سازمان بسیج طلاب انجام شد اعزام روحانیون به همراه کاروان‌های راهیان نور به‌عنوان روحانی کاروان بود که تعداد ۱۰۰ نفر روحانی از مبلغان و مبلغات به‌عنوان (سفیر بصیر) جهت انتقال معارف دین و سیره شهدا،به زائران با تبلیغ چهره به چهره و مشاوره مذهبی و بصیرتی و سبک زندگی شهدا، هدیه دادن و برگزاری مسابقه در اتوبوس‌ها توانستند این امر مهم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: نکته دوم اعزام طلاب خواهر و برادر به‌عنوان طلایه‌داران جهاد تبیین که به تعداد ۳۵۰ نفر از استان به راهیان نور و مزار حاج قاسم در کرمان با همکاری مدیران حوزه‌های علمیه و همچنین با پشتیبانی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بود.

نبوی با اشاره به استقرار مبلغان جهادی در اردوگاه‌های مازندران( شهید جعفرزاده در اندیمشک، شهید بلباسی در خرمشهر و یادمان هفت‌تپه) که با برپایی نماز جماعت، بیان احکام و  مناجات‌خوانی و پاسخگویی شبهات نقش‌آفرینی کردند، اضافه کرد: در کنار برنامه‌های دیگری هم به نیابت از شهدا به‌ویژه ۴۰۰ شهید طلبه و روحانی مازندرانی، اقدامات خوبی در قالب گروهای جهادی شکل گرفت.

وی با اعلام اینکه ۳۵۰بسته معیشتی در ایام عید در مناطق کم برخوردار توزیع شد، ادامه داد: گروه‌های جهادی طلاب در ساخت خانه‌های محروم نقش‌آفرینی کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه قائمشهر یادآور شد: موکبی به نام (فقط به عشق مهدی (عج) از جانب سربازان امام زمان(ع) در شهرستان‌هایی که  حوزه علمیه و مدارس علمیه داشتند، هم برپا شده بود.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.