پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از همه ظرفیت‌ها برای تامین نیازهای بهداشت و درمان استفاده می‌کنیم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان عصر امروز در جمع فعالان اقتصادی استان اظهار کرد: از همه عزیزانی که برای ایجاد شورای مشارکت‌های مردمی در راستای رفع نیازها و کاستی‌های بهداشت و درمان در استان تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان این که تلاش می‌شود تا مسئولانه ساز و کاری را برای پاسخگویی به این نیازها طراحی کرد، تصریح کرد: بدلیل اینکه وقوع این بیماری ناگهانی بوده و در شرایط بحرانی قرار داریم بنابراین با امکانات موجود علوم پزشکی استان نمی‌توان به همه نیازها پاسخ گفت.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه این ویروس در این مرحله متوقف نخواهد شد و مردم باید به توصیه‌ها برای ممانعت از شیوع این بیماری عمل کنند، گفت: طبیعتا در روزهای آینده نیاز به اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده افزایش خواهد یافت و در چنین شرایطی باید از همه ظرفیت‌های استان استفاده کرد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه مردم خوب و عزیز ما در دوران دفاع مقدس، بازسازی و بحران‌های مختلف همواره پیشگام بوده‌اند و با کار جمعی به دستاوردهای بزرگی دست یافته‌ایم، افزود: اگر مشکلات را به مردم منتقل کنیم طبیعتا مردم نسبت به هموطنان و هم استانی‌های خود مشفق و دلسوز هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی در همه شرایط و حتی در دو سال اخیر در بدترین شرایط تحریم کمک‌ها و همراهی‌های خود را در بخش‌های مختلف دریغ نکردند و امروز نیز از آنان برای رفع نیازها دعوت کردیم، بیان کرد: فعالان اقتصادی اعلام کردند که برای تامین بخشی از اقلام مورد نیاز وارد میدان شوند و بخشی نیز توسط دولت تامین خواهد شد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: نیازها را به این عزیزان اعلام کردیم و قرار شد فعالان اقتصادی خود به صورت شبکه‌ای با کسانی که ارتباط دارند برای تامین اقلام مورد نیاز پای کار بیایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.