پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از شناسایی عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی تا دستگیری سارق مسلح در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، شهرام باقری فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری فردی که در فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی و ناامنی و ایجاد آشوب در این شهرستان را داشت خبر داد و اظهار کرد: وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در رصد پلیس پاوا، مشخص شد خانمی ۴۰ ساله سود جو در حال انحراف جوانان و تشویش اذهان عمومی در شبکه‌های اجتماعی است، افزود: موضوع شناسایی و دستگیری گرداننده صفحه مذکور در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت که پس از شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس با مشاهده ادله دیجیتال و انکارناپذیر پلیس لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: متهمه پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

باقری از شهروندان تقاضا کرد: در فضای مجازی، اخلاق اسلامی، سیاسی و احترام متقابل را مد نظر داشته و از هرگونه بداخلاقی، توهین و اهانت به اشخاص حقیقی و حقوقی پرهیز کنند.

*دستگیری سارق مسلح خودرو در سوادکوه 

عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری سارق مسلح خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر سرقت یک خودروی پراید با سلاح گرم در شهرستان قائم‌شهر، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه ورسک پس از بررسی میدانی سارق متواری را شناسایی کردند، افزود: سارق مسلح به محض رویت مأموران، اقدام به تیراندازی کرد که در عملیاتی ضربتی پلیس، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه در استعلام های صورت گرفته، سارق بیش از ۸فقره سابقه کیفری و زندان در پرونده خود دارد، تصریح کرد: متهم با مشاهده ادله و مستندات و اعتراف صریح در مصدومیت راننده خودرو با تیراندازی در شهرستان قائم‌شهر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اکبری در پایان با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.