پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از شایعه تا واقعیت تجمع مردم روستای آق‌مشهد ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، خبر وقف روستا و جنگل‌های آق‌مشهد ساری چند روزی‌ می‌شود که خبرساز شده است اما از صبح امروز خبری مبنی بر تجمع اعتراضی مردم روستا نسبت به داستان وقف روستا و جنگل‌هایش در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

شایعه تجمع مردم آق‌مشهد ساری در فضای مجازی

صحت و سقم ماجرای اعتراض مردم روستا که در فضای مجازی منتشر شده است را از مسعود علیزاده دهیار و عبداله عباسپور رئیس شورای روستای آق‌مشهد ساری جویا شده‌ایم.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اکیپی از صداوسیما با هماهنگی شورای روستا، دهیار و اهالی محل صبح امروز برای تهیه گزارش به روستا آمدند، گفت: مردم نیز برای مطالبه خود که رفع وقف روستا و جنگل‌های آق‌مشهد است برای رساندن خواسته خود به مسؤولان ذی‌ربط برای این گزارش جمع شده بودند.

همچنین عبدالله عباسپور رئیس شورای روستای آق‌مشهد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأیید این موضوع که جمع شدن مردم با هماهنگی برای گزارش صداوسیما انجام شده است،بیان کرد: هیچ گونه توهین و یا اهانتی به هیچ فردی صورت نگرفته و فقط مردم آمدند تا از حق خود دفاع کنند.

به گزارش فارس، مردم روستای آق‌مشهد پلاکاردهایی با عنوان روستای آق‌مشهد و ۵۶۰۰ هکتار از آن را نمی‌توان وقف کرد و آق‌مشهد وقفی نیست، مطالبه خود را نسبت به این موضوع ابراز کردند.

 /۸۶۰۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.