پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از دستگیری عامل تیراندازی در محمودآباد تا توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در تنکابن

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان محمودآباد، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و موضوع را به صورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد، متهم پس از اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سمت ۲مرد از محل متواری شد.

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی، متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، فرمانده انتظامی محمود آباد با اشاره به کشف ۵ قبضه قمه، خنجر، تبر و ۵۰ عدد فشنگ شکاری در بازرسی از مخفیگاه متهم، گفت: متهم به بزه ارتکابی به علت اختلافات شخصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرقت در نکا، دستگیری در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۲ سارق خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده  در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت خودروی سواری پراید، بلافاصله ماموران یگان امداد، رسیدگی به این موضوع را جهت شناسایی سارق و یا سارقان در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی و مسیرهای درون شهری، درنهایت خودروی مورد نظر را حین تردد مشاهده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسن زاده از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده سرقت خودرو مذکور از شهرستان نکا به سمت ساری اقدام و همچنین به ۲۰ فقره سرقت نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ساری توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را از مهمترین راه‌های پیشگیری از سرقت برشمرد و از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف خودروی نیسان حامل ۲ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد.

سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران کلانتری بخش خرم آباد در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در بازدید از خودروی توقیفی ۲ تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب‌های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.