پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از تمرین در منزل تا تلاش دوباره برای پوشیدن لباس تیم ملی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| دیدار برگشت از فینال لیگ برتر فوتسال زنان ایران بین تیم‌های مس رفسنجان و سایپا تهران برگزار شد که در پایان مس رفسنجان با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

نکته جالب توجه حضور دختر مازندرانی در تیم نایب قهرمان بود. زهرا غریب سنگربان چالوسی تیم سایپا به همراه تیم با سرمربیگری نیلوفر اردلان موفق شد عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند. این دختر مازندرانی بعد از کسب مدال نایب قهرمانی با خبرگزاری فارس به گفت‌وگو پرداخت که متن این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

فارس: در خصوص لیگ برای ما بگوید و اینکه نشد قهرمانی را کسب کنید؟

لیگ امسال خیلی طول کشید و به سختی پر از فراز و نشیب و استرس بود. اما لیگ از کیفیت بالایی برخوردار بود.  تمام تلاش‌مان را کردیم و واقعا می‌خواستیم قهرمانی را به‌دست بیاورم اما نشد!

فارس: به نظر شما تیم چه چیزی کم داشت که نتوانست قهرمانی را به‌دست بیاورد؟

شاید نیاز به زمان برای تمرین بیشتر داشتیم برای هماهنگی دوباره !

فارس: لیگ برتر فوتسال بانوان امسال چطور بود ؟

واقعا خیلی کیفیت بالایی داشت و از همه لحاظ عالی بود.

فارس: طعم کرونایی لیگ امسال را چطوری هضم کردید؟

به‌خاطر این بیماری، امسال خیلی ناراحت کننده شروع شد؛ همه چیز به هم خورد و برای برگزاری نیمه‌نهایی وقفه زیادی افتاد؛ اما من و همه بچه‌ها در منزل به صورت شخصی تمرین می‌کردیم تا خودمان را آماده نگه داریم و بتوانیم این لیگ را تمام کنیم. در هر صورت با تمام سختی‌ها بالاخره انجامش دادیم و نائب قهرمان شدیم.

فارس: فوتسال بانوان به نظرت این سال‌ها چقدر پیشرفت کرده است؟

خیلی زیاد، فوتسال بانوان طی این سال‌ها به لطف رسانه‌های فعال در بخش بانوان بیشتر به چشم آمده و در روند پیشرفت فوتسال بانوان تاثیرگذار بودند.

فارس: نظر شما درباره پخش مستقیم بازی‌های فوتسال بانوان چیست؟

من و همه بچه‌هایی که در لیگ بازی می‌کنیم دوست داریم بازی‌های ما هم پخش مستقیم داشته باشه تا بیشتر دیده شویم. امیدواریم تصمیمات گرفته شود تا بانوان ورزشکار هم دیده شوند.

فارس: به عنوان یک ورزشکار مازنی ضعف فوتبال و فوتسال مازندران در چه چیزی است که نمی‌تواند موفق شود؟

راستش ضعف فوتسال یا فوتبال در مازندران نبود اسپانسر قوی است، مخصوصا در بخش بانوان.

فارس: چه پیشنهادی برای پیشرفت فوتبال و فوتسال مازندران دارید؟

مسؤولان از ورزشکاران بیشتر حمایت کنند، چون مازندران چه در فوتبال چه در فوتسال هم در بخش بانوان هم آقایان بازیکنان نامداری دارد که در خارج از استان بازی می‌کنند.

 

فارس: بعد این نایب قهرمانی، به تیم ملی هم فکر می‌کنید که مجدد دعوت شوید؟

چرا که نه ! یکی از اهدافم پوشیدن دوباره لباس تیم ملی ایران است و برای رسیدن به این پیراهن تلاش می‌کنم.

فارس: صحبت پایانی شما

تشکر می‌کنم از خانواده‌ام و همه کسانی که حمایتم کردند تا به اکنون! و تشکر می‌کنم از باشگاه سایپا بابت اینکه در بخش فوتسال بانوان تیم‌داری می‌کنند و لحاظ نگذاشتند ما هیچ کمبودی داشته باشیم و بازم از کادر فنی تیم سایپا تشکر می‌کنم که خیلی خیلی زحمت کشیدند.

به گزارش فارس؛ زهرا غریب ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتسال ایران، این فصل زیر نظر نیلوفر اردلان کاپیتان سابق تیم ملی در تیم فوتسال سایپا حضور داشت و به همراه این تیم نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران شد.

 /۸۶۰۵۹/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.