پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از ترافیک در مسیرهای خروجی کندوان و هراز تا باران و برف در انتظار مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های استان، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی سنگین در مسیر خروجی محدوده مرزن‌آباد محور کندوان و محدوده آب‌اسک محور هراز هستیم.

وی گفت: همچنین تردد در مسیرهای خروجی محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به آغاز بارش باران در ارتفاعات محورهای کندوان و هراز، اضافه کرد: گردنه‌های محورهای گدوک سوادکوه و کیاسر مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

هاشمی با هشدار نسبت به ریزش و رانش و سقوط بهمن در گردنه‌های شمال، گفت: شهروندان درصورت آگاهی از آخرین وضعیت جدی و ترافیکی محورهای شمال با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی امشب در ارتفاعات غربی استان شاهد بارش پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید هستیم که در ارتفاعات با بارش پراکنده باران و برف همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این وضعیت روز شنبه ادامه دارد، افزود: روز یک‌شنبه شاهد آسمانی ابری گاهی با بارندگی هستیم که در ارتفاعات مه‌آلود با بارش پراکنده باران و برف، وزش باد و کاهش دما خواهد بود که از شب با کاهش ناپایداری همراه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای سه‏‌شنبه ۱۰ و چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه امسال شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما هستیم که در مناطق ساحلی همراه با مه صبحگاهی خواهد بود.

 /۸۶۰۳۴/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.