پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از ایجاد سند مشاهیر داوطلبان هلال احمر مازندران تا خداحافظی با خودروهای زمین‌گیر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، غلامعلی فخاری‌اشرفی در همایش تجلیل از خیران و داوطلبان شهرستان بهشهر به مناسبت روز داوطلب اظهار کرد: ایجاد سند مشاهیر داوطلبان جمعیت هلال احمر و ایجاد ساختار و برنامه در هلال احمر مهم است و باید در دستور کار قرار گیرد و هلال احمر در این بخش نیازمند سند است.

 

وی افزود: داوطلبان هسته مرکزی در هلال احمر هستند و از جایگاه والایی برخوردارند.

فخاری خاطر نشان کرد: داوطلبان هلال احمر فنداسیون هلال احمر هستند و اگر حضور داوطلبان در بخش‌های مختلف نبود ما اکنون از خیلی از توانمندی‌های ایجاد شده بی‌بهره بودیم و به عنوان نمونه در سال ۹۹ با کمک داوطلبان و خیران فعال در هلال احمر مازندران ۹ میلیارد تومان برای آمبولانس ها و خودروهای بر زمین مانده و بلااستفاده هزینه شد و اکنون هیچ خودروی زمین گیر در هلال احمر مازندران نداریم.

ایجاد سند مشاهیر داوطلبان هلال احمر نیاز مهم جمعیت هلال احمر

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برای هر فعالیتی باید پیوست داوطلبی داشته باشیم و با کمک داوطلبان می‌توان بسیاری از کارها را عملیاتی کرد و در جهت توسعه گام برداشت.

وی یادآور شد: در حال برنامه‌ریزی برای توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف هلال احمر هستیم و شهرستان بهشهر یکی از شهرهای مهم مازندران در بخش داوطلبان و فعالیت‌های داوطلبان است و خدمات مناسبی ارائه شده است که به عنوان نمونه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بهشهر راه‌اندازی شد و خوش درخشید.

وی بیان کرد: بازنگری و تجدیدنظر در ساختار مهم است و باید با نیازسنجی به سمت رو به جلو حرکت کنیم و بدانیم که نیازمندی‌های جامعه هر روز بیشتر می‌شود و هیچ زمانی توانمندی بیشتر از نیازمندی نداریم و برای برطرف کردن نیازها باید تلاش بیشتری انجام شود.

فخاری افزود: تعادل بخشی بین توانمندی و نیازسنجی مهم است و با توجه به اینکه همواره نیازمندی بر توانمندی قالب است و مدیریت موفق، ایجاد تعادل بین این دو مساله است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطر نشان کرد: تلاش ما در هلال احمر باید براساس نظریه تعادل بوده و بر این اساس برنامه داشته و کمک کار هلال احمر در بخش‌های مختلف باشیم.

داوطلبان یاری‌رسان و فریاد رس مردم به هنگام وقوع بحران‌ها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر هم در سخنانی گفت: در حوزه هلال احمر از داوطلبان هلال احمر به عنوان پهلوانان در کار خیر یاد شده است که جانانه در میدان حاضر هستند و برای دستگیری از نیازمندان وارد صحنه عمل شده‌اند.

رمضانعلی اسدی با بیان اینکه داوطلبان یاری‌رسان و فریادرس مردم به هنگام وقوع بحران‌ها هستند؛ افزود: حضور داوطلبان در هلال احمر نیرو محرکه  و عامل برای روند رو به رشد و پیشرفت در جمعیت هلال احمر است و تا توان، قوه و نیرومحرکه داوطلبان در کار خیر و دستگیری از نیازمندان نباشد نمی توان کاری انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین کار ما برطرف کردن نیاز مردمی است و داوطلبان و اعضای هلال احمر در صحنه‌ها، بحران‌ها و عملیات مختلف، جانانه در میدان حاضرند و تلاش برای امداد و نجات، دستگیری از نیازمندان و افزایش رفاه افرادی که به کمک ما در هلال احمر نیازمندند؛ مهمترین کار و عمل ماست.

اسدی گفت: همه ما مدیون شما هستیم که وقت و مال گرانبهای خود را صرف امور مختلف در هلال احمر می‌کنید و در ادامه کار هم نیازمند قوت و نیروی فعال شما داوطلبان در هلال احمر هستیم تا همه با هم برای گره‌گشایی از نیازمندان وارد صحنه شویم.

 

 

در این مراسم از خیران و داوطلبان برتر فعال در جمعیت هلال احمر بهشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.