پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ازدحام شکوه‌آفرین ۲۸ خرداد در مسجد شکوهی ساری+ فیلم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، از ساعات اولیه آغاز به‌کار باجه‌های اخذ رای در مرکز مازندران شاهد صفوف طولانی رای‌گیری هستیم، مردم گله‌مند از وضعیت معیشتی و اقتصادی آمدند تا بگویند باری دیگر به امام و رهبر انقلاب لبیک بگویند.

همانطور که می‌دانید طی روزهای اخیر شاهد تبلیغات کارشکنانه دشمنان نظام و انقلاب در شبکه‌های مجازی بودیم تا جایی که امروز چشم جهان به انتخابات جمهوری اسلامی ایران است.

به کوری چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل و سومین سال از پیروزی خود، باری دیگر شاهد یکدلی و حضور مردم با بصیرت همیشه در صحنه است.

مردم منطقه جنوب شهر ساری از اقشار متوسط و رو به پایین از صبح زود با اشتیاق شناسنامه در دست گرفتند تا رای خود بگویند حافظ خون سردار سلیمانی و شهدای این خاک هستند.

 مسجد شکوهی یا مسجد صاحب الزمان (عج)  واقع در بلوار کشاورز ساری، با دو گنبد آبی رنگ مقبره‌ای، که از سال ۱۳۱۹ ساخته شد و دارای مقبره‌هایی زیبا است، از گذشته تاکنون کانون تبلیغات کاندیدهای انتخاباتی و بزرگترین شعبه اخذ رای در این منطقه بوده است، مردم اینجا با این مسجد خاطرات زیادی دارند.

امروز در ۲۸ خرداد ماه همزمان با انتخابات شورای شهر اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان، مردم آمدند تا باری دیگر خاطرات تازه‌ای از انقلاب را به ثبت برسانند، در صفوف شاهد حضور کهنسالان در کنار جوانان هستیم که سرپا ایستادند و خستگی برایشان معنایی ندارد.

مشاهده مردمی که با شور و هیجان به میدان آمدند و می‌خواهند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند نمونه‌ای بارز از ایمان، امید و لبیک به فرمان ولایت فقیه است.

گفتنی است رای‌گیری در شعبات فعال شهر ساری از صبح آغاز و تا پاسی از شب ادامه دارد، همچنین با توجه به وجود ویروس کرونا مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در دست داشتن خودکار شخصی به صندوق‌های اخذ رای مراجعه می‌کنند.

 /۸۶۰۴۸/ج/خ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.