پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارتش پای کار است؛ از سیل تا کرونا/ هدف اصلی توجه به مردم است

0


امیر نظام اکبری معاون بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به مازندران همزمان با ماه مبارک رمضان طی گفت‌وگویی اظهار کرد: مکانی با امکانات و تجهیزات کامل توسط ارتش در اختیار کمیته امداد امام خمینی شهرستان نوشهر قرار داده شد تا به طبخ غذا برای نیازمندان پرداخته و میان‌شان توزیع شود‌.

وی گفت: ارتش در زمینه کمک به خیریه‌ها اقدامات زیادی انجام داده و همچنین کارکنان را تشویق کرده که در این امر خدا پسندانه حضور فعالی داشته باشند.

نظام اکبری افزود: یکی از وظایف ارتش حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی است ولی در مواقع بحران نیز پای کار است، همچنین از رسالت‌های ارتش توجه به اقدامات مردم‌یاری بوده و این را جزو وظیفه ذاتی خودش می‌داند، بارها و بارها در مواقع؛ سیل، زلزله، آتش‌سوزی، بهداشت و درمان و غیره ارتش با تمام وجود و با استفاده از همه امکانات برای کمک به مردم ایران اسلامی پای کار آمده است.

معاون بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ارتش انجام وظیفه در همین ایام کرونا یا سیلی که در طی یکی دو سال اخیر اتفاق افتاد، در بحث زلزله و موارد دیگر را از افتخارات خودش می‌داند که این را به‌عنوان یک ماموریت اصلی در نظر گرفته و انجام وظیفه کند، هدف توجه به مردم است‌.

این مسؤول در پاسخ به این سوال که احساس‌تان پس از انجام یک کار خیر را بیان کنید،  اظهار کرد: زمانی که کار خیری انجام می‌دهم احساس می‌کنم خودم نیستم از حالت معمولی خارج شده و حالی خدایی و الهی پیدا کردم، در پوست خودم نمی‌گنجم و با خودم می‌گویم “خدایا شکرت” که چنین توفیقی نصیبم شد، فکر می‌کنم هر انسانی در این شرایط چنین حالتی را پیدا خواهد کرد.

وی گفت: از سایر دستگاه‌ها و نهادها که قطعا تمهیداتی در زمینه کمک به مردم در نظر گرفتند، به‌عنوان دستگاهی که در امر کمک مومنانه ورود پیدا کردیم تقاضای عاجزانه داریم تا برای کمک به مردمی که در این دوران دچار مشکلات اقتصادی شدند به هر طریقی از دست‌شان برمی‌آید حضور فعال داشته باشند.

 /۸۶۰۴۸/ج/ی




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.