پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارائه ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری صبح شنبه در همایش تجلیل از پاکبانان و کارگران خدمات شهری در سالن همایش تأمین اجتماعی ساری با تقدیر از تلاش‌های کارگران اظهار داشت: شغل پاکبانی ارزشمند و سخت است و جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هر روز روز کارگر است گفت: اگر نیروی انسانی و کارگر دلسوز نباشد، آن واحد تولیدی دچار مشکل خواهد شد و در این راستا، صیانت از نیروی کار و تنظیم روابط کار مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تصمیم شورایعالی کار برای افزایش دستمزد اقدام خوبی بوده است ولی این حقوق نیز نیازهای خانوارهای کارگری را تأمین نمی‌کند.

اصغری با اظهار اینکه حقوق و دستمزد زندگی عادی یک کارگر را تأمین نمی‌کند تصریح کرد: امیدواریم با همت و همدلی کارگران و کارفرمایان مشکلات فراروی را پشت سرگذاریم.

مدیرکل تعاون مازندران، مردمی کردن اقتصاد را از بندهای اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: اگر بخواهیم به رونق تولید برسیم و آن را مردمی کنیم قطعاً بسیاری از مشکلات فراروی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات چهار و شش درصدی برای اشتغال در سال قبل گفت: هدف این تسهیلات، مردمی کردن تولید و اقتصاد بوده است و ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زا پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۷۵۰ میلیارد تومان در حوزه اشتغال فراگیر در استان کمک شده است گفت: ۱۴۸ میلیارد تومان نیز برای تسهیلات و رونق کارگاه‌های کوچک ویژه مددجویان پرداخت شده است.

وی با تاکید براینکه باید امید و انگیزه را در جامعه ایجاد کنیم تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات جلوی ریزش نیرو و بیکاری نیروها در استان گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.