پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارائه ۱۴۵ مورد مشاوره تخصصی به مددجویان چهاردانگه

0

رئیس کمیته امداد امام(ره) کیاسر از ارائه ۱۴۵ مورد راهنمایی و مشاوره تخصصی فردی و گروهی به مددجویان چهار دانگه و کیاسر خبر داد.

سید جواد مصلحی، رئیس کمیته امداد امام(ره) کیاسر، با اشاره به اینکه در منطقه چهار دانگه و کیاسر ۱۷۸۰  خانواد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند گفت: ۱۴۵ مورد راهنمایی و مشاوره تخصصی فردی و گروهی به مددجویان کیاسر و چهاردانگه در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ ارائه شد.

وی افزود: خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان توسط مشاوران این نهاد و کلینیک رُز در قالب دوره‌های گروهی، فردی و مشاوره‌های تخصصی و براساس رده‌های سنی مختلف به مددجویان ارائه می‌شود.

مصلحی با اشاره به فعالیت کلینیک رُز از مهرماه سال گذشته با رویکرد ارائه مشاوره تخصصی به مددجویان و فرزندان تحت تکفل آن‌ها افزود: از این تعداد به ۷۰ نفر  مشاوره و راهنمایی گروهی و به  ۷۵ نفر مشاوره و راهنمایی فردی ارائه شد.

رئیس کمیته امداد امام(ره) کیاسر با بیان اینکه مشاوره‌های تخصصی و ارائه آن به مددجویان در دستور کار قرار دارد گفت: این مشاوره‌ها با توجه به شرایط منطقه و نیاز مددجویان در موضوعات مشاوره و هدایت تحصیلی و مشاوره پیش و بعد از ازدواج، مهارت زندگی و ارتباطی، امور تربیتی فرزندان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.