پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارائه بسته ی فرهنگی-آموزشی در کمپ های نوروزی مرکز استان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در نخستین روزهای سال جدید ضمن تبریک آغاز سال ۱۳۹۵ از آمادگی کامل این سازمان و حضور فعال کارکنان در کمپ های نوروزی شهرداری ساری خبر داد

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری ؛ دکتر یاسر بهارفر با اشاره به اینکه طبیعت زیبا از مواهب الهی هستند از گردشگران و شهروندان خواستند تا حفظ پاکیزگی محیط زیست را یکی از الویت های گردشگری قرار دهند چرا که پاکیزگی، چشم نوازی این مواهب را دو چندان خواهد کرد و همانگونه که مولای متقیان، حضرت علی علیه السلام می فرمایند: النَّظَرُ إلَی الخُضرَهِ نُشرَهٌ ؛ نگاه کردن به سبزه و سرسبزی موجب شادابی است.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری اظهار داشت: امسال برای نخستین بار از سوی این سازمان، بسته های فرهنگی به گردشگران و مسافران نوروزی هدیه داده می شود که هدف اصلی آن فرهنگ سازی و آموزش کودکان در کاهش تولید زباله، تفکیک و مدیریت پسماندها است .

 

ایشان در پایان ضمن قدردانی از شهردار ساری، از مجموعه بزرگ‌ شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری به جهت تعامل سازنده با این سازمان و برپایی کمپ های نوروزی تشکر و قدردانی نمودند همچنین مسئول واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری،استقبال گردشگران از بسته های فرهنگی را مناسب ارزیابی کرد.

 

رباب راعی در گفتگو با واحد روابط عمومی ضمن تبریک آغاز سال جدید به تشریح بسته های فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری پرداخت.

 

راعی با بیان اینکه این بسته ی فرهنگی با هدف ترغیب خانواده ها به تولید زباله کمتر و حذف کیسه های پلاستیکی ارائه می شود، بیان کرد: این بسته شامل کیفی پارچه ای، دو کیسه زباله مشکی برای زباله های تر و دو کیسه زباله آبی برای زباله های خشک می باشد تا مسافران محترم پسماند های تولیدی خود را در طول سفر به صورت جداگانه در کیسه ها ریخته و در نزدیک ترین مخزن زباله سطح شهر قرار دهند. همچنین در این بسته یک جعبه مداد رنگی بازیافتی که از کاغذ و روزنامه های باطله ساخته شده است، یک جلد دفتر نقاشی و رنگ آمیزی، حاوی پیام های آموزشی و سرگرمی که مخصوص کودکان طراحی شده است، قرار داده ایم .

 

 ۱۱۱۱

مسئول واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در پایان ضمن اشاره به نقش مسافران نوروزی و شهروندان در پاکیزگی شهر و کاهش زحمات مضاعف پاکبانان، از آنان درخواست کرد از ریختن زباله به داخل جوی ها و رودخانه ها خودداری کنند

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.