پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادای احترام نساجی – سپاهان به سیل زدگان مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم نساجی و سپاهان با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت و تأخیر به یاد جان باختگان سیل اخیر در کشور آغاز شد.

پیش از سوت شروع بازی توسط ” حسین زرگر” داور مسابقه، مجید جلالی سرمربی نساجی و امیرقلعه نوعی سرمربی سپاهان اصفهان از سوی هواداران دو تیم به شدت تشویق شدند.

با مساعد بودن شرایط آب و هوایی، حدود ۱۸ هزار نفر از نزدیک بازی دو تیم را در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر از نزدیک تماشا کردند، ازدحام جمعیت برای این مسابقه به حدی بود که بیشتر تماشاچیان ایستاده و شمار زیادی نیز در کنار فنس‌ها بازی را تماشا می‌کردند.

حدود ۵۰۰ نفر از تماشاچیانی اصفهانی برای حمایت از زردپوشان سپاهان در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر حضور داشتند.

” محمد عباس زاده” مهاجم مازندرانی تیم نساجی که بیش از ۳ ماه مصدوم و از میادین به دور بود، در این بازی و بعد از این مدت در ۱۸ نفره تیمش قرار گرفت.

در اواخر نیمه اول بازی تماشاگران پرشور مازندرانی بر روی یکی از موقعیت‌های تیم نساجی که در محوطه جریمه تیم سپاهان که با سرنگونی بازیکن این تیم همراه و مشکوک به پنالتی بود، باعث اعتراض شدید تماشاگران و شعارهای تند علیه ” امیر قلعه نوعی” سرمربی سپاهان و حسین زرگر داور مسابقه شد.

برای این مسابقه حساس، با وجود اعلام قبلی فروش اینترنتی بلیط مسابقه، شمار زیادی از عوامل ورزشگاه با در دست داشتن کارت خوان و فروش حضوری بلیط، تعداد زیادی از تماشاگران را به این شیوه راهی ورزشگاه کردند.

در این بازی “رضا حدادیان” یکی از مالکان باشگاه نساجی در غیاب ” فرهاد صنیعی فر” در ورزشگاه حضور داشت و در اواخر نیمه اول بازی نسبت به شعار تند تماشاچیان علیه قلعه نوعی از لیدرها و تماشاچیان گلایه کرد.

بازار روبوسی و تبریک سال جدید میان اهالی رسانه و سکوها در این بازی جالب وداغ بوده است.

داور مسابقه برای این بازی در هر دو نیمه ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود.

بازی حساس دو تیم نساجی مازندران و سپاهان اصفهان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.