پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

0

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد روان خودروها در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر هستیم.

وی افزود: از لحاظ جوی بارشی نداریم و سطح جاده‌های استان خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: معمولا روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که به‌منظور تسهیل در تردد بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در دستور کار داریم.

جهان‌تاب به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۷ صبح امروز از محور ممنوع شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امروز پنج‌شنبه و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روز جمعه ۷ مهرماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۷ مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب محور هراز به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه ما‌زندران با اعلام اینکه تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک  از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۷ و شنبه ۸ مهرماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

وی گفت: اجرای محدودیت‌های ترافیکی را باتوجه به وضعیت ترافیک خواهیم داشت که موضوع مهم توجه به هشدارها است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.