پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه جست‌وجوها برای یافتن فرد گمشده توسط بسیجیان دودانگه ساری

فرمانده سپاه حوزه مقاومت امام سجاد (ع) دودانگه ساری گفت: عملیات جست‌وجو با حضور بسیجیان حوزه امام سجاد(ع) دودانگه نیز در جنگل‌های اطراف دریاچه سد و روستای افراچال ادامه یافت اما متاسفانه این تلاش‌ها هم بی نتیجه بود.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه،  یک نفر از اهالی روستاهای بخش دودانگه شهرستان ساری که برای ماهی‌گیری روز جمعه گذشته به محدوده سد شهید رجایی رفته بود، کماکان ناپدید شده جست‌وجوها برای یافتن این فرد تاکنون با گذشت پنج روز بی‌نتیجه مانده است.

طی این مدت باحضور نیروهای آتش‌نشانی، هلال‌احمر، غواصان نجات غریق و همچنین دریابانی جست‌وجوهایی در سد و جنگل‌های محدوده آن در دستور کار قرار گرفت.

براساس جست‌وجوهای صورت گرفته در جنگل محدوده سد شهید رجایی اثری از این فرد مشاهده نشده به همین دلیل پیگیری‌ها برای یافتن این فرد در سد شهید رجایی دنبال شد.

باتوجه به اینکه هنوز اثری از فرد پیدا نشده جست‌جوها برای یافتن فرد مفقود شده در محدوده سد شهید رجایی توسط بسیجیان حوزه مقاومت امام سجاد(ع) دودانگه ادامه یافت.

عباسی فرمانده سپاه حوزه مقاومت امام سجاد (ع) دودانگه ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: عملیات جست‌وجو با حضور بسیجیان حوزه امام سجاد(ع) دودانگه نیز در جنگل‌های اطراف دریاچه سد و روستای افراچال ادامه یافت اما متاسفانه این تلاش‌ها هم بی نتیجه بود.

سیداکبر موسوی زرینی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساری نیز در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، گفت: تاکنون باتوجه به جست‌وجوهای انجام شده توسط سگ‌های تجسس، غواصان و تیم‌های امداد و نجات اثری از این فرد مشاهده نشده است.

 

منبع خبرگزاری فارس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.