پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه ترافیک در جاده‌های شمال

0

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ترافیک در خروجی‌های محورهای شمال مسیر سپاسد محور هراز و محور کندوان کماکان تداوم دارد.

وی با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی کماکان در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز ممنوع شد، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ شهریور ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که درصورت ترافیک سنگین این محدودیت را خواهیم داشت.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه موضوع مهم توجه به هشدارهای پلیس است، گفت: شاهد حضور مسافران در استان مازندران هستیم که ضرورت دارد بحث مدیریت سفر مورد توجه باشد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م/د


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.