پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه بارش‌ها طی امروز در مازندران/سامانه بارشی از امشب خارج می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: شب گذشته بارش‌ها به‌صورت پراکنده از سمت غرب استان شروع شد.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز با تقویت سامانه سرد بارشی شاهد تشدید بارندگی در سطح استان بودیم که این بارش‌ها در برخی مناطق شدید و قابل ملاحظه بود، افزود: بیشترین بارش از شب گذشته تاکنون از نوشهر با ۵۸، ایزدشهر ۳۲، تمل رامسر ۲۰، آمل ۱۶، ساری ۱۵ ، گلوگاه ۱۴ و قائمشهر ۱۲ میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز بارندگی‌ها همراه با کاهش دما و وزش باد در آسمان مازندران تداوم دارد، اضافه کرد: در برخی ساعات به‌صورت رگباری و شدید پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند باعث آب‌گرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها شود.

اسدی ادامه داد: همچنین ارتفاعات استان به‌صورت ابری و مه آلود بوده و با کاهش دید همراه است و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست.

وی با اعلام اینکه امشب این سامانه بارشی از آسمان استان خارج می‌شود، بیان کرد: فردا آسمان استان عمدتا به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود. 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  با اشاره به اینکه بعدازظهر سه‌شنبه مجددا با تقویت جریانات شمالی شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران مهیا می‌شود، تصریح کرد:  این وضعیت تا روز پنج‌شنبه ادامه دارد و در برخی ساعات شاهد بارندگی همراه با وزش باد هستیم.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.