پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه انسداد مقطعی محور کندوان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت تردد و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر تردد در همه محورها به‌صورت روان و تنها در محدوده سه‌راهی چلاو محور هراز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

وی با اشاره به انسداد مقطعی محور کندوان، بیان کرد: به‌منظور اجرای عملیات پاک‌سازی و لق‌گیری ترانشه‌های باز ریزشی در کیلومتر ۵۰ تا ۶۴ حد فاصل کف هزارچم تا سیاه‌بیشه محور کندوان، بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی خودروها از ساعت ۸ تا ۱۶ روزهای دوشنبه ۷ شهریور به مدت دو روز به‌صورت مقطعی در محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند با مدیریت سفر خود می‌توانند از محورهای جایگزین سوادکوه و هراز تردد کنند.

جهان‌تاب با اشاره به اجرای عملیات جاده ای در محورهای سوادکوه و کندوان، افزود: این محدودیت از ۳۱ مرداد تا ۲۰ شهریور ماه در این محورها خبرداد.

وی یادآور شد: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به‌جز تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: رانندگان وسایل نقلیه در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کرده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.