پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادارات رامسر هر ماه یک پروژه شاخص معرفی کنند

0

به گزارش خبرنگار مهر محمد آزاد بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری رامسر با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و با بیان اینکه سال گذشته با فراز و نشیب‌ها گذشت و در سال جدید با شناخت نقاط ضعف موفق عمل کنیم با تبریک هفته سربازان گمنام اظهار داشت: امنیت جامعه ما مرهون این تلاشگران است و همراهی این نهاد در بخش‌های امنیتی و اجرایی سبب ایجاد امنیت و آرامش در جامعه شده است.

وی با تبریک روز جوان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت جوانان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف شد و گفت: مدیران اقدامات و عملکرد خود را به رسانه‌ها اطلاع دهند تا مردم در جریان اقدامات دولت و نظام قرار گیرند.

محمد آزاد گفت: سپاه خدمات زیادی در حوزه‌های نظامی، امنیتی و سازندگی برای کشور و انقلاب ایجاد کرد که نقطه عطف آن در دوران دفاع مقدس بود و پاسداران به درجه شهادت و جانبازی نائل شدند تا از کشور و ناموس دفاع کنند.

وی افزود: دشمنان سپاه را تروریست خطاب می‌کنند که این بیانیه دشمن سبب وفاق و همدلی بین همه گروه‌ها و احزاب شد تا با این فرصت در سطح ملی و شهرستان جهت اعتلای آن گام‌های بزرگی برداریم.

وی خاطر نشان کرد: در ماه اخیر شاهد بحران سیل در استان‌های مختلف بودیم که بسیار متأثر شدیم و باید آمادگی لازم برای پیشگیری از وقوع سیل را داشته باشیم و ستاد مدیریت بحران و اعضای شورای اداری و اصحاب رسانه در راستای پیشگیری از بحران سیل اقدامات لازم را انجام دهند.

آزاد با اشاره به اینکه در نوروز امسال با شرایط آب و هوایی شاهد حضور مسافران و گردشگران در این شهر بودیم افزود: مدیران در سال جدید با پیگیری پروژه‌ها و برنامه‌ها اقدامات مؤثری داشته باشند و هر اداره در هر ماه یک برنامه شاخص داشته باشد و به فرمانداری معرفی کند.

محمد آزاد با تاکید بر اینکه مدیران دقت‌های لازم در حوزه‌های مختلف را داشته باشند گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به مردم در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و نارضایتی‌های مردم در بخش‌های مختلف جدی گرفته شود تا خدمات رسانی مناسب و شتاب در کارها با برنامه ریزی انجام شود.

فرماندار رامسر گفت: در سال ۹۸ انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم که باید با مشارکت بیشتر مردم پای صندوق‌های رأی و ایجاد انگیزه در آنها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه برخی کاندیداها سعی می‌کنند به طریق مختلف به رؤسای ادارات نزدیک شوند و باید از این امر خودداری شود افزود: در انتخابات مأمور به وظیفه هستیم مأمور به نتیجه نیستیم.

محمد آزاد گفت: کوله بارهای امید را ببندیم و شیشه یاس را بشکنیم و با وفاداری به نظام و انقلاب دقت‌های لازم جهت حفظ نظام و کشور را انجام دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.