پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اخلاص دلیل محبوبیت سردار سلیمانی در میان ملت ایران بود

0

آیت الله علی معلمی روز یک شنبه در مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی که در مسجد جامع قائمشهر برگزار شد ، افزود : خبر به شهادت رسیدن سردار سلیمانی همه ملت های ایران و ملل حق طلب جهان را اندوهگین ساخته است ، اندوهگین شدن نشانه اسناد زنده علاقه مردم به ارزش های والای یک انسان مومن و مجاهد است .

وی گفت : اخلاص و اطاعت سردار سلیمانی از ولایت و امامت بود که به او در میان مردم عظمت بخشیده است ، ایشان هنگامی که به فرزندان شهدا و ایتام می رسد دلسوزانه با آنان برخورد می کرد و همچنین در برابر استکبار جهانی هم مقاوم ، استوار و سازش ناپذیر بود .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سردار سلیمانی در وصیت نامه خود به همسرش سفارش کرد که در سنگ قبرش از ذکر عناوین جلوگیری کند ، افزود  : سردار سلیمانی خواست تا در سنگ قبرش بنویسند سرباز ولایت ، اینها ویژگی هایی بود که او را سردار دلها و در میان همه ملت عظمت بخشیده است .

آیت الله  معلمی با اشاره به اینکه افرادی که در سایه ایمان به ایزد الهی درست عمل کنند خداوند هم دلهای مسلمانان را به آنان گره می زند ، گفت  : سردار سلیمانی خالصانه و در راه خدا قدم برداشت به طوری که قبل از تشییع جنازه ایشان اجتماع سنگینی به صحنه آمده اند که این اجتماع سنگین هم سند پیوند محکم مردم با مجاهدان فی سبیل الله است .

وی در پایان با اشاره به اینکه استکبار جهانی پاسخ سختی را دریافت خواهد کرد ، افزود : استکبار جهانی با تمام امکاناتش برای هدف قرار دادن سردار سلیمانی به صحنه آمده بود قطعا علاقه مندان به مقاومت در سراسر عالم پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی خواهند داد .

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه  بر اثر حملات هوایی آمریکا در عراق به شهادت رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.